Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 28156
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان, رادیو فرهنگ, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 10 مرداد 1400 - 23:54 |

سه نمایش جدید روی موج رادیو

سه نمایش جدید روی موج رادیو

سه نمایش رادیویی «سال های سربی»، «روزی که برکت آمد» و «دوسیه» از سه شبکه رادیویی فرهنگ، جوان و نمایش پخش می‌شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نمایش «سال های سربی» درامی‌ با مضمون سیاسی- اجتماعی است که وقایع آن از سال های آخر حکومت رضا شاه آغاز و تا کودتای ۲۸ مرداد ادامه می یابد. در این نمایش، شنونده ضمن دنبال کردن یک درام عاشقانه جذاب با جریان‌های اجتماعی و رویدادهای سیاسی که منجر به سقوط دولت ملی مصدق شد، آشنا می‌شود. «سال های سربی» به نویسندگی مرضیه رشید بیگی، سردبیری مجید نظری نسب، کارگردانی جواد پیشگر و تهیه کنندگی شهریار کرمی هر روز ساعت ۱ بامداد و ۱۵:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۳:۰۰ بامداد به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

نمایش «روزی که برکت آمد» داستان مادربزرگ مقتدر یک خانواده است که به کما رفته و داماد بزرگ او زمام امور را به دست گرفته و قصد دارد با باجناقش زمین‌های ارثی خانواده را یک جا بفروشد این در حالیست که دو تا از نوه‌های مادربزرگ قصد دارند به سمت کار و تولید پیش بروند. این نمایش به نویسندگی علیرضا مهربانی، سردبیری شهلا دباغی، کارگردانی نازنین مهیمنی و تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد هر روز ساعت ۵:۳۰ و ۱۵:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۲ بامداد به روی آنتن رادیو جوان می رود.

نمایش «دوسیه» که داستانی پلیسی دارد، درباره کاراگاه یحیا، مستنطق ارشد اداره تأمینات در دوره پهلوی اول است. او مامور رسیدگی به پرونده ای درباره مفقود شدن یکی از خناسان شهر می‌شود که در بیابان‌های پایتخت مشغول کار روی پروژه ای کلیدی بوده است. کاراگاه تحقیقات را از همکاران او آغاز می‌کند اما سرنخ ها او را به سمت مقامات رده بالا سوق می دهد. «دوسیه» به نویسندگی امیرعطا جولایی، سردبیری ایوب آقاخانی، کارگردانی مهرداد عشقیان و تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم هر روز ساعت ۱:۳۰ و ۲۲:۰۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.