Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 38431
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 آذر 1401 - 0:33 |

شب یلدا اهالی فرهنگ و رسانه در رادیو گفت‌وگو

شب یلدا اهالی فرهنگ و رسانه در رادیو گفت‌وگو

رادیو گفت‌وگو با مشارکت فرهنگسرای رسانه ویژه برنامه «یلدای همنشینی» را به مناسب طولانی‌ترین شب سال برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا از فرهنگسرای رسانه، این فرهنگسرا در آستانه فرارسیدن شب یلدا همانند سال‌های گذشته با برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری به استقبال طولانی‌ترین شب سال رفته است.

در یکی از مهمترین این برنامه‌ها، رادیو گفت‌وگو با مشارکت فرهنگسرای رسانه ویژه برنامه «یلدای همنشین» را اجرا می‌کنند. این برنامه یلدایی با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه روی آنتن رادیو گفت‌وگو می‌رود.

اجرای موسیقی زنده، شاهنامه‌خوانی، گفت‌وگو با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که در یلدای همنشین رادیو گفت‌وگو تدارک دیده شده است. همچنین برنامه‌های مفرح دیگری نیز برای استقبال از طولانی‌ترین شب سال تدارک دیده شده است.

«یلدای همنشین»، ۳۰ آذر همزمان با شب یلدا از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در رادیو گفت‌وگو به تهیه کنندگی داود بنی‌صفار اجرای امین خرمی روی موج FM ردیف ۱۰۳.۵ شنیدنی خواهد بود.

یادی از مولانا در شب یلدا

برنامه دیگر فرهنگسرای رسانه به مناسبت شب یلدا با مشارکت کانون‌های همراز و بینش برگزار می‌شود.

این دو کانون فعال در حوزه شعر و ادبیات فارسی، در آستانه شب یلدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شاعر بزرگ ایران زمین، مولانا جلال‌الدین بلخی برنامه‌های مختلفی برای شب یلدا تدارک دیده‌اند که از آن جمله می‌توان به برگزاری نظیر شب شعر یلدای «حضور» و شاهنامه‌خوانی اشاره کرد. این ویژه برنامه روز یکشنبه (۲۷ آذر) از ساعت ۱۵ با حضور عموم مخاطبان در سالن دکتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه به نشانی پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق‌نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.

| منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.