Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 38428
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 آذر 1401 - 0:08 |

گفت‌وگو با مجریان برنامه‌های جام جم در سالگرد تاسیس این شبکه

گفت‌وگو با مجریان برنامه‌های جام جم در سالگرد تاسیس این شبکه
عمو صفا، مجری گروه کودک و نوجوان گفت: ما گاهی با کودکان خارج از کشور ارتباط تصویری برقرار می‌کنیم و متوجه علاقه شگفت‌آور آن‌ها نسبت به ایران می‌شویم؛ ما بازخورد‌های فوق‌العاده‌ای از کودکان و نوجوانان ایرانی خارج از کشور می‌بینیم.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، وی افزود:‌ برای مثال مدتی پیش با یکی از این کودکان ایرانی که در کالیفرنیا بود ارتباط تصویری برقرار کردیم که می‌گفت با شنیدن سرود ملی ایران بسیار تحت تاثیر قرار می‌گیرد و به همین دلیل هر موقع که این سرود پخش می‌شود گریه می‌کند.

او ادامه داد: مجموعه اول ما با سرزمین آرزو‌ها شروع شد و سعی کردیم با این برنامه ایرانیان خارج از کشور را با ایران آشنا کنیم. در مجموعه دوم سعی کردیم بزرگان تاریخ ایران را معرفی کنیم و ارزش و اهمیت فعالیت شهدا را به کودکان بشناسانیم.

مجری برنامه خانه مهر گفت: از نظر من گفت‌وگو‌های پزشکی خانه مهر بسیار مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد؛ خوشبختانه مخاطبان این برنامه را بسیار دوست دارند و به آن اعتماد دارند و این بسیار برای ما اهمیت دارد.

وی افزود: بخش آشپزی برنامه نیز طرفداران بسیاری دارد چرا که در آن غذا‌های متفاوت و خوبی آموزش داده می‌شود، همچنین در بخش دیگری از خانه مهر نیز معرفی اماکن دیدنی ایران صورت می‌گیرد که مورد پسند بسیاری از افراد است.

قاسمی، مجری برنامه حقوقی گفت: «مشاور» یک برنامه حقوقی است که در آن اطلاعاتی درباره قوانین و مقررات در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد تا بتوانند با آگاهی بیشتر اقدامات خود را پیگیری کنند. خوشبختانه بازخوردها همواره خوب بوده و مردم از این برنامه استقبال کرده‌اند چرا که هموطنان خارج از کشور به این راهنمایی‌ها نیاز دارند.

علی‌پور، مجری برنامه ورزشی گفت: من آرزو داشتم آرژانتین امسال به فینال بیاید و از طرفی آمدن فرانسه به فینال را پیشبینی کرده بودم. در حال حاضر بسیاری باور دارند که آرژانتین قهرمان می‌شود اما باید در نظر داشته باشیم که مهره‌های فرانسه بیشتر و قوی‌تر است.

آلاء خامه‌یار، مجری برنامه صبح پارسی گفت: من از سالیان پیش، و قبل از آغاز کار خود برنامه‌های شبکه جام جم را می‌دیدم و به همین دلیل می‌توانم بسیار با مخاطبان شبکه جام جم همزادپنداری کنم و آن‌ها را درک کنم. پس از ۱۴ سال دیدن برنامه‌های جام جم در نهایت توانستم در سال ۸۷ وارد این شبکه شوم و در آن کار کنم.

سارا شاکری، مجری برنامه صبح پارسی گفت: وقتی صبح‌ها در محل اجرای برنامه حاضر می‌شویم و به مخاطبان خود فکر می‌کنیم از آن‌ها انرژی می‌گیریم و در نتیجه بسیار با اشتیاق بیشتری برنامه را اجرا می‌کنیم.

گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز عباس درویش است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.