Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 29714
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 21 مهر 1400 - 9:40 |

شهین نجف‌زاده: با اجازه مریم نشیبی جای او اجرا می‌کنم

شهین نجف‌زاده: با اجازه مریم نشیبی جای او اجرا می‌کنم

شهین نجف‌زاده که مدتی است به جای مریم نشیبی اجرای برنامه «جعبه موسیقی» را عهده‌دار شده است، می‌گوید که با اجازه این گوینده باسابقه و به خاطر خستگی و تمایل وی به استراحت، این اجرا را عهده‌دار شده است.

نجف‌زاده، گوینده و بازیگر رادیو درباره این جابه‌جایی به ایسنا توضیح داد: حدود دو ماه است که با افتخار و با اجازه خود خانم نشیبی برنامه «جعبه موسیقی» را اجرا می‌کنم. دلیلش هم خستگی خانم نشیبی بود که می‌خواستند مدتی استراحت داشته باشند؛ بنابراین، برنامه با اطلاع ایشان به من واگذار شد. برنامه خیلی خوبی است و من با اشتیاق پذیرفتم؛ البته در عین حال برنامه سختی هم است.

نجف‌زاده درباره تاثیر کرونا بر کار گویندگان رادیو عنوان کرد: متاسفانه همان‌طور که شاهد بودید و هستید، کرونا روی زندگی کل دنیا اثر گذاشته است و روی زندگی و حرفه ما هم همین‌طور. به‌خصوص من که زمینه آلرژی دارم و چندی پیش هم ذات‌الریه شدید گرفته بودم و بنابراین بیشتر باید مواظب باشم. با وجود این کم و بیش کار کردم و الان هم تا حدی مشغولم. سختی کار ما هم همان‌طور که می‌دانید این است که در استودیوهای بسته و فرسوده کار می‌کنیم که این در ساعت‌های طولانی کار واقعا طاقت فرساست.

این گوینده راه‌حل رادیو برای جذب مخاطب جوان به سمت این رسانه را مشاوره با متخصصان این حوزه دانست و گفت: جوان‌ها فقط با فضای مجازی اُخت هستند و شاید  رادیو هم برنامه‌سازی در این حوزه را باید شروع کند. شاید بهتر باشد با خود جوانان در این زمینه مصاحبه شود تا از نظرات خلاقانه خودشان ایده و الهام بگیریم.

نجف‌زاده در پایان درباره فعالیت‌های اخیرش در رادیو گفت: برنامه‌های من به عنوان بازیگر و گوینده الان فعلا فقط اختصاص به نمایش دارد. قبلا که رادیو در جام جم مستقر بود در هر دو جنبه بیشتر فعال بودم در برنامه‌هایی مثل «راه شب» و در شبکه‌های رادیو فرهنگ و جوان خیلی کار می‌کردم ولی، الان که میدان ارگ هستیم امکانش کم شده است. البته گاهی برای کتاب‌های صوتی به جام جم می‌روم.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.