Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 14657
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 29 آبان 1398 - 15:06 |

صفا آقاجانی: به تفکر برگزارکنندگان جشنواره‌ «کتاب و رسانه» تبریک می‌گویم

صفا آقاجانی: به تفکر برگزارکنندگان جشنواره‌ «کتاب و رسانه» تبریک می‌گویم

صفا آقاجانی که در جشنواره «کتاب و رسانه» در بخش کتاب صوتی برگزیده شد، به تفکر برگزارکنندگان این جشنواره تبریک گفت.

این بازیگر معتقد است: در زمانه‌ای که فضای مجازی فرصت خوانش کتاب را از مردم گرفته است، تولید کتاب‌های صوتی باعث شده تا علاقمندان به این حوزه بخصوص جوانان بتوانند با گوش دادن به این قبیل آثار بر اطلاعات خود اضافه کنند.

وی تاکید کرد: این روزها کتاب صوتی بسیار تاثیرگذار عمل کرده است اما نکته‌ای وجود دارد که لازم می‌دانم به آن اشاره کنم و آن این است که تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران کتاب‌های صوتی برای بالا بردن سطح کیفیت تولیداتشان باید از گویندگان باسواد که قدرت بیان درستی در خوانش کتاب دارند استفاده کنند تا زحماتشان هدر نرود.

این هنرمند پیشکسوت رادیو ادامه داد: باید در این زمینه سرمایه‌گذاری شود و به خاطر پرداخت‌های ارزان از گویندگان غیرحرفه‌ای استفاده نشود تا سطح کیفیت آثار پایین نیاید.

آقاجانی در پایان گفت: امیدوارم تفکر کتاب و کتابخوانی با حمایت مسئولان و کسانی که در حوزه فرهنگ تلاش می‌کنند روز به روز جایگاه محکم‌تری پیدا کند و از همین‌جا از برگزار کنندگان جشنواره کتاب و رسانه که در این مهم بسیار کوشیده‌اند تشکر می‌کنیم.

صفا آقاجانی برای کتاب صوتی آفرت که به تهیه‌کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد در رادیو نمایش تولید و پخش شد، موفق به دریافت جایزه در بخش کتاب صوتی نائل شد.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.