Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14644
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 29 آبان 1398 - 14:54 |

«روایت اخلاص» به مناسبت هفته بسیج

«روایت اخلاص» به مناسبت هفته بسیج

شبکه رادیویی تهران به مناسبت هفته بسیج، ویژه برنامه «روایت اخلاص» را با معرفی بسیجیان مخلص و دستاوردهایشان تقدیم حضورتان می کند.

میثم کطائیان تهیه کننده از ویژه برنامه هفته بسیج خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج ویژه برنامه “روایت اخلاص” از گروه اخلاق و زندگی شهروندی تهیه و تدارک دیده شده است که به مدت یک هفته تا ۵ آذر ماه هر روز ساعت ۱۳:۱۵ روی آنتن رادیو تهران می رود.
وی افزود: ما در این برنامه هر روز به زندگی یک بسیجی شاخص می پردازیم و از زندگی شخصی اش، دلایل شاخص شدنش و درباره دیدگاه هایش و.. با او گفت وگو می کنیم.
علاوه بر این؛ ما در روایت اخلاص هر روز به یکی از دستاوردهای بسیج متمرکز می شوم و آنها را معرفی خواهیم کرد.
کطائیان به نقش پررنگ زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: بخشی از این برنامه به نقش زن در قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن اختصاص یافته است. مینو اصلانی، رئیس جامعه بسیج زنان کشور هر روز همراه ماست و بر نقش زنان در جامعه کنونی و گذشته متمرکز می شود.

وی متذکر شد: چهارشنبه ۲۹ آبان، اولین قسمت برنامه پخش خواهد شد، دکتر زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی مهمان امروز ماست و قرار درباره گام دوم و نقش بسیج در گام دوم با او گفت وگو شود، از دیگر موضوع ها می توان به تشکیل تمدن اسلامی که چگونه می توان به یک امت واحد رسید اشاره کرد.
به گفته این تهیه کننده؛ هر روز حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بهاری، کارشناس سیاسی همراه ماست. امروز مطالبی که تقدیم حضور مخاطبان می شود، درباره بسیج و امام خمینی(ره) است. پنجشنبه ۳۰ آذرماه درباره بسیج و مقاومت و ایثار نکاتی را به اطلاع شنوندگان می رساند.
شنبه ۲ آذر بخش مهم صحبت های حجت الاسلام بهاری به بسیج و مسائل فرهنگی اختصاص می یابد. از دیگر موضوع هایی که به آنها پرداخته می شود؛ یکشنبه ۳ آذر بسیج و حوادث اجتماعی و دوشنبه ۴ آذر بسیج و حوزه و دانشگاه و سه شنبه ۵ آذر بسیج و جهان اسلام است.
فاطمه نصرآبادی گویندگی و مریم چوپانی نویسندگی این برنامه را بر عهده دارند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.
ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه Tehraan360@ پیدا و همراهی کنید.
همچنین علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.