امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
- دوره آموزش فن بیان استاد امیرمحمد صمصامی
- ویژگی های آدم های زرنگ در «ماجراهای من و بابام» رادیو صبا
- بررسی اتفاق های مهم ورزشی در برنامه «ورزش ایران»
- «نبرد اولین ها» با گویندگی ۸ نفر دوبله شد
- بررسی سلامت اجتماعی در «عصری نو» رادیو سلامت
- همراهان واحد دوبلاژ سیما از شگفتی های این حرفه جذاب می گویند
- سیرتا پیاز خشك كردن میوه روی آنتن رادیو صبا
- بزرگداشت سالروز حادثه ۵ اردیبهشت در رادیو ایران
- فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره رادیویی پژواک اعلام شد
- فریدون محرابی با «اولین ها» به رادیو نمایش می آید
صنعت تولید محتوای شبکههای اجتماعی در «شب آفتابی» رادیو
رادیو اقتصاد در برنامه “شب آفتابی” سه شنبه ۱۱ مرداد ماه، به سراغ صنعت تولید محتوای شبکههای اجتماعی می رود.
به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شاید کمتر کسی تصور میکرد که یک روز رسانههای اجتماعی به یکی از مهمترین بخش های بازاریابی دیجیتال تبدیل شوند. این رسانهها با توسعه عملکرد خود، مزایای باورنکردنی را برای کسب و کارها فراهم کرده و سبب شده اند میلیونها کسب و کار در سراسر جهان، شبکههای اجتماعی را به عنوان اهرمیبرای موفقیت خود به کار بگیرند.
آنچه از اهمیت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی میگوییم، تا جایی بیش رفته است که در صورت عدم توجه به این ظرفیت، شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، یک فرصت باورنکردنی را از دست داده اید؛ زیرا شبکههای اجتماعی خود می توانند فضایی برای توسعه کسب و کار، برندسازی و… را برایتان فراهم کنند.
کارشناسان و میهمانان در این برنامه راجع به صنعت تولید محتوای شبکههای اجتماعی صحبت میکنند.
برنامه “شب آفتابی” کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی نازنین کتابچی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش میشود.
هنرصدا/ حامد بهجتی
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.