Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 35590
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 09 مرداد 1401 - 23:17 |

عوامل رادیو جوان راهی کربلا شدند

عوامل رادیو جوان راهی کربلا شدند

رادیو جوان در ایام محرم امسال با دو برنامه «حوالی حرم» و «هیئت جوانان حضرت علی‌اکبر(ع)» از کربلای معلی همراه مخاطبان می‌شود.

علیرضا محمدنیا مدیر گروه اندیشه رادیو جوان درباره ویژه‌برنامه‌های شاخص این شبکه در ایام محرم به مهر گفت: با توجه به اینکه رادیو جوان تنها شبکه رادیویی از بین شبکه‌های معاونت صداست که به صورت زنده از کربلا برنامه اجرا می‌کند، سعی خواهیم کرد با حضور در بین مردم و تهیه مستندهای مختلف از کربلا، به طور کامل حال و هوای عزاداری محرم در این شهر را به گوش مردم برسانیم.

محمدنیا در مورد برنامه «حوالی حرم» توضیح داد: این برنامه که به‌صورت تولیدی روی آنتن می‌رود به تهیه مستند از زائرین و اتفاقات بین‌الحرمین، حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت ابوالفضل (ع) می‌پردازد.

او ادامه داد: در بخش‌های دیگر این برنامه امین قاسمی فرع در گفتگو با زائرین ایرانی و خارجی حرم امام حسین (ع) از فضای حسی آن‌ها در این روزها گزارش تهیه خواهد کرد، و همچنین آداب و رسوم عزاداری سیدالشهدا در نقاط مختلف عراق به خصوص کربلا برای مخاطبین بازگو می‌شود.

مدیر گروه اندیشه رادیو جوان درباره دیگر برنامه این شبکه که به صورت زنده از کربلا روی آنتن می‌رود نیز گفت: «هیئت جوانان حضرت علی اکبر» نیز برنامه ایست که شکل و شمایل هیئت دارد. عوامل برنامه با حضور در بین هیئاتی که در کربلا حضور دارند، ضمن مصاحبه با مداحان و سخنرانان هیئت‌ها، حال و هوای آن‌ها را در کربلا برای مخاطبان منعکس می‌کنند تا به نوعی شنوندگان نیز همراه با ما در هیئات کربلایی حضور داشته باشند.

برنامه‌های «حوالی حرم» و «هیئت جوانان حضرت علی‌اکبر (ع)»، به تهیه‌کنندگی مجتبی حسنی و اجرای فاطمه عباسی و امین قاسمی فرع، به صورت زنده از کربلا، در دو زمان ۱۰ صبح و ۱۹ عصر، روی آنتن رادیو جوان خواهد رفت.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.