Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 35587
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 09 مرداد 1401 - 22:32 |

معرفی بزرگان ادبیات در رادیو صبا

معرفی بزرگان ادبیات در رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «ردیف عاشقان» به معرفی بزرگان ادبیات می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا «ردیف عاشقان» عنوان یكی از ویژه برنامه‌های این شبكه رادیویی است، كه به مناسبت ایام محرم تقدیم مخاطبان می‌شود.
این برنامه با شعار «با ادیبان» با اجرای اساتید ادبیات نام و یاد اساتید و بزرگان ادبیات فارسی را زنده می كند و مروری بر آثار ادبی مهم زبان فارسی دارد.
مهدی استاد احمد تهیه كننده این برنامه گفت: ادبیات غنی سرزمین پارسی‌گویان لبریز است از واژه‌ها و مفاهیمی كه ریشه در عطر ناب اخلاق و انسانیت و عشق به خالق جهان دارد. برنامه‌ی ردیف عاشقان بر آن است تا اگرچه در حد نمی همراه با شنوندگان رادیو صبا از این دریای بیكران جرعه ای ‌نوش شود. ردیف عاشقان از شنبه هشتم مرداد ماه روی آنتن صبا رفته است .این برنامه با بخشهای مختلف «سیرت نامه، زرنگار و طریق غزل» همراه شنوندگان می شود.
وی افزود: «سیرت نامه» به بررسی زندگینامه و معرفی ادیبان بزرگ می پردازد و آیتم «زرنگار» كه مهمترین بخش این برنامه است با خوانش آثار مهم ادیبان به نقد و بررسی آنها توسط اساتید ادبیات می پردازد.
روح الله احمدی كارشناس برنامه حسن ختام این برنامه در آیتم «طریق غزل» به خوانش و مروری بر غزلهای سعدی می پردازد.
«ردیف عاشقان» از اول محرم هر شب ساعت ۲۲ به تهیه كنندگی مهدی استاد احمد و اجرای و كارشناسی اكبر كتابدار و روح الله احمدی راهی آنتن صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.