Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43854
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 13 شهریور 1402 - 15:21 |

فصل دوم «نونوا» در استقبال اربعین حسینی راهی آنتن رادیو می شود

فصل دوم «نونوا» در استقبال اربعین حسینی راهی آنتن رادیو می شود

رادیو صبا به مناسبت فرارسیدن اربعین امام حسین (ع) فصل دوم ویژه برنامه «نونوا» را در قالب مسابقه مداحی راهی آنتن می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «نونوا» عنوان یكی از ویژه برنامه‌های این شبكه رادیویی است كه به مناسبت فرا رسیدن اربعین امام حسین علیه السلام و ایام رحلت پیامبر (ص) و شهادت و شهادت امام رضا علیه السلام راهی آنتن می‌شود.

فصل اول این برنامه كه در قالب مسابقه مداحی تهیه شده بود، در دهه اول محرم تقدیم شنوندگان شد، با توجه به استقبال مخاطبان این شبكه رادیویی «نونوا» را با موضوع مرثیه خوانی و مداحی ویژه اربعین امام حسین (ع) و رحلت حضرت رسول اكرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) تولید كرد.

محمد كیانی تهیه كننده این برنامه گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورای و انتقال آن به نسل جوان از وظایف مهم رسانه است و در همین راستا ویژه برنامه «نونوا» با میزبانی از مداحان نوجوانی كه به عشق خاندان اهل بیت می سرایند و می خوانند در ایام پایانی ماه صفر همراه شنوندگان می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت نقش و جایگاه مداحی، «نونوا» در قالب یك برنامه رادیویی بستری برای نوجوانان علاقه مند به مداحی فراهم كرده تا در آن استعداد خود را نشان دهند و با راهنمایی های اساتید حاضر در استودیو با بایدها و نبایدهای مداحی، آداب مداحی، وظایف مداح، شعر مداحی و سبك و آهنگ مداحی بیشتر آشنا شوند.

كیانی یادآور شد، در این برنامه هیچ رقابتی در كار نیست، هدف عرض ارادت به آستان اهل بیت (ع) است.

تهیه كننده نونوا در پایان گفت: «نونوا»، نوای جانسوز نوحه نوجوانان خوش صدایی است كه صدایشان را نذر روضه های سالار شهیدان كرده اند. اگربا شنیدن مداحی با صدای مداحان نوجوان، دلتان شكست برای بهروزی همه نوجوانان ایران دعا كنید .

این ویژه برنامه در آستانه اربعین حسینی شنبه تا چهارشنبه و در شب های رحلت حضرت رسول اكرم (ص) و شهادت و شهادت امام رضا علیه السلام ساعت ۲۰ به تهیه‌كنندگی محمد كیانی و با اجرای هادی خادم حسینی تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.