Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 46379
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 05 دی 1402 - 13:33 |

قطعه «امین بانی و محمدرضا علیمردانی» در رادیو نقد می شود

قطعه «امین بانی و محمدرضا علیمردانی» در رادیو نقد می شود

قطعه «وقتشه» اثری از « امین بانی و محمدرضا علیمردانی» سه شنبه ۵ دی، در برنامه «باغ هنر» نقد فنی و محتوایی می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، برنامه «باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه پخش می‌شود و سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد.

عبدالله علایی تهیه كننده این هفته «باغ هنر» بیان كرد: سه شنبه ۵ دی قطعه «وقتشه» اثری از «امین بانی و محمدرضا علیمردانی» به آهگنسازی امیر توسلی، ترانه سرایی حسین قاضی و تنظیم كنندگی عابد بسطامی نقد و بررسی می شود.

وی ادامه داد: «امین بانی» با خواندن در سریال «شهرزاد» چهره شد و به مرور انتشار آثارش مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار گرفت و با خواندن تیتراژ فیلم سینمایی «شبی كه ماه كامل شد» بار دیگر به روزهای خوب خود بازگشت و باعث شد صدایش در سینمای ایران شنیده شود.

«محمدرضا علیمردانی» نیز صداپیشه ای نامدار در ایران است كه انیمیشن هایی چون «دیرین دیرین» با صدای او شهرت دارند و تاثیرگذاری های فراوانی را با این انیمیشن ها در اتفاقات مختلف اجتماعی باعث شده است. حضور او در عرصه موسیقی و خوانندگی، تجربه ایست كه او چند سالی ست درگیر آن شده است.

این تهیه كننده رادیویی افزود: قطعه «وقتشه» اثری احساسی و شنیدنی است. تقابل صدای بم «علیمردانی» و صدای ظریف و لحن عاشقانه «امین بانی» از جمله مواردی ست كه این اثر را شنیدنی كرده است.

علایی ادامه داد: در برنامه روز سه شنبه با حضور محمدرضا لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد، وحید طاهری تركیب و نهایی ساز و مهدی اعتباری استاد آواز ایرانی قطعه «وقتشه» در برنامه نقد فنی و محتوایی می شود.

«باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.