Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45115
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 07 آبان 1402 - 12:37 |

ماجرای شنیدنی قیصر امین پور در رادیو صبا

ماجرای شنیدنی قیصر امین پور در رادیو صبا

رادیو صبا به مناسبت روز دانش آموز ماجرای قیصر امین پور را راهی آنتن می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ۸ آبان ماه، سالروز شهادت محمدحسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، به همین مناسبت این روز به عنوان روز «نوجوان و بسیج دانش‌آموزی» نامگذاری شد.
این شبکه رادیویی به مناسبت این روز مستند ماجرا را راهی آنتن می‌کند، «ماجرا» عنوان برنامه مستند از این شبکه رادیویی است که با شعار «هر نام آوری ماجرایی دارد» از رادیو صبا پخش می‌شود. این مستند در هر قسمت با ماجراجویی به دلایل شهرت افراد و ماجراهای مختلف می‌پردازد.

در این قسمت از برنامه مستند «ماجرا» به مناسبت روز نوجوان پرونده ای تهیه شده از ماجرای شروع به کار مجله ی سروش نوجوان در سال ۶۷ به سردبیری قیصر امین پور و بعد اخراج وی در سال ۸۱ از سروش.
سروش نوجوان عنوان مجله‌ای است ویژه نوجوانان که از فروردین ۱۳۶۷ تا اسفند ۱۳۸۵ منتشر می‌شد. تعداد ۲۲۸ نسخه از این ماهنامه در ۱۹ سال منتشر گردیده است.
از نخستین شماره تا سال ۱۳۸۲ فریدون عموزاده خلیلی، قیصر امین‌پور و بیوک ملکی سردبیران این مجله بودند.
به مناسبت روز نوجوان پرونده ای تهیه شده از ماجرای شروع به کار مجله ی سروش نوجوان در سال ۶۷ به سردبیری قیصر امین پور و بعد اخراج وی در سال ۸۱ از سروش.

در این برنامه دلایل این خروج را بررسی شده و با سیدعلی کاشفی خوانساری آخرین سردبیر سروش نوجوان هم مصاحبه‌ای داشتیم که حرف های شنیدنی داشتند.

مستند ماجرا روز دوشنبه ۸ مهر ساعت ۱۰:۳۰ به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی و گزارشگری آتنا سادات محمد پناه راهی آنتن می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.