Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46280
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 30 آذر 1402 - 14:09 |

محمد دلاوری و لاله صبوری مجریان ویژه‌برنامه شبکه تهران

محمد دلاوری و لاله صبوری مجریان ویژه‌برنامه شبکه تهران

شبکه تهران به مناسبت آئین باستانی شب یلدا با ویژه‌برنامه‌های مختلفی به استقبال فصل زمستان می‌رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این شبکه با رویکرد فراهم کردن اوقات شاد و مفرح برای خانواده‌های ایرانی پخش برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است. ویژه‌برنامه آشپزی با مامان با اجرای محمد دلاوری و لاله صبوری و با حضور هنرمندان مختلف از جمله علی‌ مسعودی (علی مشهدی)، بابک افرا و … پنجشنبه ۳۰ آذر از ساعت ۱۹ روانه آنتن می‌شود.

ویژه برنامه صبحگاهی «سلام تهران» نیز با فراهم کردن محفل دورهمی یلدایی به گپ و گفت‌ با مهمانان مدعو این برنامه می‌پردازد. حضور مهمانان ویژه، کارشناسان و اجرای موسیقی با اجرای خوانندگی چون حامد طاها و پخش میان‌برنامه‌های مختلف این آیین باستانی را پاس خواهد داشت.

برنامه «در شهر» دوربین شبکه تهران در سطح شهر نیز گزارش‌هایی مردمی با موضوع برگزاری جشن شب یلدا، بازار شب یلدا با محوریت آداب و رسوم و سنت عیادت از بیماران و سالمندان و تاکید بر سنت‌های حسنه ایرانی به ویژه دورهمی‌های خانوادگی و احترام به بزرگترهای خانواده را تدارک دیده است.

برنامه «به خانه برمی گردیم» نیز متناسب با این آیین باستانی با بخش‌های حافط خوانی، اجرای موسیقی و با حضور کارشناسان حوزه خانواده، عصر پنجشنبه در ساعات منتهی به شب یلدا پخش می شود سعی در فراهم کردن اوقاتی مفرح برای خانواده‌های ایرانی دارد.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.