Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46277
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 30 آذر 1402 - 14:02 |

پیشکسوتان صدا در رادیو فرهنگ از یلدا می‌گویند

پیشکسوتان صدا در رادیو فرهنگ از یلدا می‌گویند

گویندگان پیشکسوت رادیو فرهنگ در برنامه « شب خاطرات شیرین» برای شنوندگان این شبکه یلدایی شاد و خاطره انگیز آرزو کردند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فاطمه رکنی، مریم واعظ پور و ناصر قوام پور از جمله گویندگانی هستند که امشب در وبژه برنامه شب یلدا که ساعت۲۰ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود حضور داشته و خاطره گویی می‌کنند.

یلدا شبی برای یادکردن از بزرگان است
فاطمه رکنی گوینده پیشکسوت رادیو فرهنگ گفت: شب یلدا یک دورهمی خانوادگی برای مرور خاطرات و یاد کردن از بزرگان و مرور خاطرات است.

وی ادامه داد: ما در شب خاطرات شیرین تلاش می‌کنیم برای بزرگتر‌هایی که فرزندان خود را به هر دلیلی در کنار خود ندارند و فرزندانی که جای خالی بزرگتر‌ها را حس می‌کنند یک خانواده باشیم

آیین‌های سنتی نخ تسبیح کنار هم قرار گرفتن ما ایرانیان است
ناصر قوام پور گوینده پیشکسوت رادیو فرهنگ گفت: آیین‌های سنتی نخ‌های نامرئی هستند که دل‌های ما ایرانیان را هرکجا که باشیم بهم وصل می‌کنند.

وی ادامه داد؛ ما در برنامه شب خاطرات شیرین آیین سنتی یلدا را که نمادی از روشنی بخشی، نشاط و امید و پاسداشت خانواده به ویژه بزرگان است گرامی داشته و سعی می‌کنیم شب خوبی در کنار مردم عزیز خلق کنیم.

گرامیداشت آیین‌های سنتی برای حفظ هویت فرهنگی مهم است
مریم واعظ پور گوینده پیشکسوت رادیو فرهنگ نیز گفت: شب خاطرات شیرین یعنی یاداوری همه روز‌های خوشی که در کنار هم گذشت و روشنی یلدا همین دورهمی‌ها و یادکرد‌ها و خاطره گویی‌هاست.

وی ادامه داد: امیدوارم این شب برای همه مردم شبی شاد و به یادماندنی باشد و ما رادیویی‌ها به ویژه در رادیو فرهنگ با گرامیداشت آیین‌های سنتی و رسوم مردم برای حفظ هویت فرهنگی تلاش می‌کنیم.

شب خاطرات شیرین با میزبانی فاطمه اسحاق تبار، سید دانیال دانیال معنوی و حضور پیشکسوتان صدا همچون مریم واعظ پور و ناصر قوام پور، مریم رکنی، امیر نوری و … بازیگری و نوازندگی امیر حسین انصافی با همراهی و‌ هماهنگی فاطمه طاهری در شب یلدا پنجشنبه ساعت ۲۰ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود و مستند‌های برنامه را شهره احمدوند و علی جویا تهیه کرده اند و سمیه نجفی گزارشگری است که در کنار دیگر عوامل نازنین حاج سیف‌الله را در تهیه این برنامه یاری می‌کند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.