Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 22550
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 آبان 1399 - 13:27 |

مدیر رادیو ایران: حضور فیزیکی گوینده‌ها در کرونا به حداقل رسیده است

مدیر رادیو ایران: حضور فیزیکی گوینده‌ها در کرونا به حداقل رسیده است

مدیر رادیو ایران درباره شرایط فعالیت گوینده‌های رادیو در روزهای ائج کرونا و همچنین ضرورت تامین حفظ سلامت این افراد، توضیحاتی ارایه کرد.

محمد جعفر محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در رادیو رعایت شده و استودیوها ضدعفونی می‌شوند. اما خب شرایط سختی است و رسانه خط مقدم است و نمی‌شود تعطیل شود. مردم از همین رسانه یاد می‌گیرند که چگونه با این بلا که بر سر مردم جهان نازل شده است، مقابله کنند.

این مدیر رادیو ادامه داد: ما سعی می‌کنیم تا حضور فیزیکی افراد به حداقل برسد و تعداد افراد حاضر در رادیو را هم به حداقل رسانده‌ایم اما نمی‌توان آنتن را تعطیل کرد. برنامه‌هایی که ضبطی باشند و امکان ضبطشان در فضای دیگری هم باشد را سعی می‌کنیم بیشتر داشته باشیم. گوینده ها با ماسک برنامه اجرا می‌کنند و هیچ اشکالی به وجود نمی‌آید. صدابردارها تلاش می‌کنند تا صدا را به نحو احسن برسانند.

محمدزاده درباره گوینده تازه درگذشته رادیو ـ حسین نورشاهی ـ به دلیل ابتلاء به کرونا، گفت: مرحوم نورشاهی یکی از همکاران خوش نام و خوش سابقه رادیو ایران و صدای جمهوری اسلامی ایران بود. ایشان دو ویژگی بارز داشت؛ یکی شخصیتشان که انسان متواضع، وارسته و اهل فرهنگ و دانش بود و دیگر سبکی که از اجراء آغاز کردند و نقطه عطفی شد برای اجراهای بعد از خودشان؛ اجراء در برنامه‌های مذهبی و به ویژه افق گاهی که صدایشان در خاطر تمام مردم ایران باقی مانده است.

مدیر رادیو ایران اظهار کرد: ما از عید قصد داشتیم برای ایشان به عنوان پیشکسوت برنامه‌های دینی مراسم تجلیلی برگزار کنیم که فضای کرونایی این مراسم را به تاخیر انداخت و اکنون هم که اجل مهلت نداد این امر محقق شود. ان شاءالله فرصتی فراهم شود تا حداقل یادمانی برای ایشان برگزار کنیم تا مردم ایشان را بیشتر بشناسند.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.