Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 45593
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو اقتصاد تاریخ انتشار : 29 آبان 1402 - 14:43 |

مردم برای رادیو اقتصاد برنامه می‌سازند

مردم برای رادیو اقتصاد برنامه می‌سازند

رادیو اقتصاد برنامه تعاملی «۱+۹۸» را با برنامه سازی مخاطبان به روی آنتن می برد. تهیه کننده این برنامه خبر داد: عمده بخش های «۱+۹۸» توسط خود مردم ساخته می شود و در بخشی از برنامه در قالب پادکست برنامه سازی می‌کنند.

پویان امینان، تهیه کننده برنامه «۱+۹۸» در گفت و گویی با ایسنا در توضیح بیشتر این برنامه اعلام کرد: این برنامه با هدف تقویت بیشتر ارتباط مخاطبان با رادیو اقتصاد به روی آنتن می رود و عمده بخش های آن توسط خود مردم ساخته می شود. در آیتم «میکروفون آزاد» مردم در قالب پادکست برنامه سازی می کنند و ظرفیت های اقتصادی و گردشگری منطقه، روستا و شهر خود را معرفی می کنند و زمینه های سرمایه گذاری را برای خودشان فراهم می کنند.

او ادامه داد: نحوه ساخت پادکست و آموزش برنامه سازی به مردم از مزیت های این برنامه است که فرصتی مناسب برای تولید محتوی و کسب درآمد برای مخاطبان در فضاهای مختلف خواهد بود.

وی آیتم «اقتصاد شنو» را از بخش های جذاب این برنامه اعلام کرد و گفت: در این آیتم مردم و شنوندگان این شبکه در تماس با برنامه از یک روز کاری خودشان که همراه با رادیو اقتصاد بودند برای مردم تعریف می کنند.

امینان در توضیح آیتم «آن سوی استودیو» هم بیان کرد: در این آیتم از پشت صحنه و روند تهیه برنامه های مورد درخواست مخاطبان، گزارش صوتی و تصویری تهیه می شود و فایل صوتی از طریق این برنامه پخش می شود و فایل تصویری نیز از طریق رسانه های اجتماعی شبکه بازنشر می گردد.

این برنامه ساز در پایان تاکید کرد: برنامه «۱+۹۸» فصل جدید در تعامل بین رسانه و مردم محسوب می شود و در واقع فضایی را برای عضویت مخاطبان در شبکه رادیویی اقتصاد فراهم می کند. مردم در صورت تمایل برای عضویت در باشگاه مخاطبان رادیو اقتصاد می توانند عدد۱# را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، برنامه «۱+۹۸» به تهیه‌کنندگی پویان امینان روزهای شنبه، دوشنبه و چهار شنبه ساعت ۱۲ از رادیو اقتصاد پخش می شود.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.