Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 49031
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو اقتصاد تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1403 - 10:55 |

مشخصات کاسب هوشمند در «گذر بازار» رادیو

مشخصات کاسب هوشمند در «گذر بازار» رادیو

برنامه «گذر بازار» یکشنبه ۱۸ اردیبهشت به موضوع مشخصات کاسب هوشمند اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، کسب و کار هوشمند، استفاده هوشمندانه و آگاهانه از اطلاعاتی و تجربیاتی است که به سختی و با صرف هزینه‌های زیادی به دست آمده است. از آن اطلاعات، در تصمیم گیری‌های مهم مدیریت و گسترش کسب و کار استفاده می‌شود. به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد، برنامه « گذر بازار» که با هدف طرح موضوع های اجتماعی و اقتصادی روز پخش می‌شود،

۱۶ اردیبهشت در مورد مشخصات کاسب هوشمند گفتگو خواهد کرد. همچنین، آیتم «بازار گوهر سنگ» به معرفی سنگ های قیمتی می‌پردازد و «بازار اقتصاد محیط زیست» به روش های نوین برای تولید زیست محیطی و بازیافت پسماندها اختصاص دارد. آیتم «بازار کسب و کار» با مباحث مرتبط با شعار سال از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

برنامه «گذر بازار» شنبه الی چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو اقتصاد می‌شود.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.
همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.