Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 32612
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو اقتصاد تاریخ انتشار : 17 بهمن 1400 - 20:43 |

معرفی برگزیدگان تولید و کار آفرینان برتر کشور در رادیو اقتصاد

معرفی برگزیدگان تولید و کار آفرینان برتر کشور در رادیو اقتصاد

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد از برگزاری جشنواره معرفی و قدردانی از تولید کنندگان و کار آفرینان برتر کشور در این شبکه رادیویی خبر داد.

محمد رضا مهدیار اسماعیلی با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصادی و از جمله حمایت از تولید داخلی به عنوان راه خروج از مشکلات گفت: شبکه رادیویی اقتصاد در همین زمینه با تهیه و پخش برنامه های مختلف در حوزه اقتصاد ، برای حمایت از تولید گام برداشته است . وی با اشاره به تهیه و تدارک برنامه های مختلف اقتصادی از جمله ” تابلو واردات” و “تابلو صادرات ” در حمایت از تولید داخلی در شبکه رادیویی اقتصاد افزود: این برنامه ها از شنبه تا چهارشنبه با دعوت از تولید کنندگان ، ضمن اینکه معرف توانمندی ها و ظرفیتهای تولیدی کشور هستند، به مشکلات و راهکار ها برای رفع آنها می پردازند. مدیرگروه صنعت و بازرگانی شبکه رادیویی اقتصاد بابیان اینکه رسانه رادیو، بویژه رادیو اقتصاد، حمایت از تولید داخلی را سرلوحه محتوایی برنامه های خود قرار داده است افزود: بیست و نهم بهمن در جشنواره ای در این رادیو از نام آوران تولید و کار آفرینان برتر قدر دانی خواهد شد.
دکترمحمد رضا سعیدی مدیر گروه صنعت و بازرگانی گفت: تولیدکنندگان و کارافرینان برتر دعوت شده افرادی هستن که توسط مخاطبان برنامه تابلوی واردات و صادرات امتیاز بالاتری کسب کردند

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.