Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 32615
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 17 بهمن 1400 - 21:51 |

نقد هر روزه مدیران جشنواره فجر در رادیو صبا

نقد هر روزه مدیران جشنواره فجر در رادیو صبا

غزل نهانی گوینده «هدهد صبا» از ویژگی‌های این برنامه طنز كه همزمان با جشنواره فیلم فجر روی آنتن رادیو صبا می‌رود سخن گفت.

غزل نهانی گوینده و سردبیر برنامه «هدهد صبا» درباره این برنامه رادیویی كه در ایام چهلمین جشنواره فیلم فجر روی آنتن رادیو صبا می‌رود بهبیان كرد: پخش برنامه «هدهد صبا» در شبكه رادیویی صبا از مهرماه امسال شروع شد و در این برنامه تلاش كردیم با زبانی طنز در مورد اتفاقات حوزه فرهنگ و هنر با مخاطبان صحبت كنیم.

وی افزود: از آنجایی كه برنامه با استقبال مواجه شد و در ارزیابی‌ها رتبه بالایی كسب كرد قرار شد در ایام جشنواره فیلم فجر این برنامه به صورت تخصصی به اتفاقات جشنواره فیلم فجر بپردازد.

سردبیر «هدهد صبا» تصریح كرد: تلاش می‌كنیم مخاطبان در جریان كم و كیف برگزاری جشنواره قرار گیرند و از آنجایی كه جشنواره در دوره ۴۰ خود حاشیه‌های فراوانی داشته است نگاهی طنازانه به حال و هوای این روزهای جشنواره فیلم فجر خواهیم داشت.

وی درباره تمایزهای این برنامه با دیگر برنامه‌های سینمایی تصریح كرد: برنامه «هد هد صبا» برخلاف برنامه‌های مرسوم در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر تمام اتفاقات و رخدادها را از نگاه طنز ارزیابی می‌كند. هر چند كاری سخت و راه رفتن روی لبه تیغ است اما هیچكس از نگاه طنز و گاه گزنده این برنامه در امان نیست به خصوص مدیران و برگزار كنندگان جشنواره كه هر روز با شوخی و خنده آن‌ها را نقد می‌كنیم و انتظار پاسخگویی از جانب مدیران را داریم.

نهانی در پایان این رویكرد را نافی پرداختن به اخبار زرد دانست و گفت: تلاش ما فاصله گرفتن از خبرهای زرد و پرداختن به حرف‌های مهم اما به زبانی طنازانه است.

«هدهد صبا» به گویندگی و سردبیری غزل نهانی و تهیه كنندگی سینا محمدحسن هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۴:۳۰ از شبكه رادیویی صبا پخش می‌شود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.