Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 36067
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 06 شهریور 1401 - 12:06 |

معرفی «جایی که خرچنگها آواز می‌خوانند» در رادیو ایران

معرفی «جایی که خرچنگها آواز می‌خوانند» در رادیو ایران

برنامه «تالار آیینه» امروز یکشنبه ششم مرداد به معرفی کتاب «جایی که خرچنگها آواز می‌خوانند» اثری از دیلیا اوئینزمی پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، سعید مبشری تهیه‌کننده برنامه «تالار آیینه» بیان کرد: برنامه «تالار آیینه» یکشنبه و سه شنبه از رادیو ایران پخش می شود.
وی ادامه داد: یکشنبه ششم مرداد کتاب « جایی که خرچنگها آواز می‌خوانند» اثری از دلیا اونز در«تالار آیینه» معرفی می شود.
مبشری افزود: نویسنده در این رمان که اولین اثرش نیز محسوب می‌شود، هنر تصویرسازی خود را به رخ می‌کشد. او با این داستان به زیبایی هر چه تمام‌تر نشان می‌دهد که انزوا چه تغییری در رفتار انسان‌ها ایجاد می‌کند.
تهیه کننده برنامه «تالار آیینه» اظهار کرد: کتاب «جایی که خرچنگها آواز می‌خوانند» داستان جنایی و جذاب دختری است که اعضای خانواده‌اش او را در سنین خردسالی رها کرده‌اند تا تنهایی، در دل طبیعت بکر کارولینای شمالی، با پدر کج خلقش زندگی کند.
تهیه کننده برنامه «جایی که خرچنگها آواز می‌خوانند» به مدت ۴۵ هفته در صدر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان بوده است و می‌تواند به افسانه‌ای بی‌بدیل تبدیل شود.
تهیه کننده «تالار آیینه» در پایان تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند این برنامه را با اجرای شهاب شهرزاد یکشنبه‌ها و سه شنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران بشنوند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.