Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 39523
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 23 بهمن 1401 - 13:39 |

معرفی «داستان‌های شاهنامه» در «چاپخانه» رادیو فرهنگ

معرفی «داستان‌های شاهنامه» در «چاپخانه» رادیو فرهنگ

دوکتاب «برنامه ریزی درسی» و «داستان‌های شاهنامه» یکشنبه۲۳ بهمن ماه در برنامه «چاپخانه» رادیو فرهنگ معرفی می‌شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «چاپخانه» برنامه‌ای از گروه کتاب با موضوع معرفی تازه‌های نشر و گفتگو با نویسندگان و مترجمان است که در برنامه این هفته ضمن گفتگو با نویسندگان دو اثر «برنامه ریزی درسی» و «داستان‌های شاهنامه »آثارشان معرفی می‌شوند.

در بخش نخست برنامه«محمدرسول تبیک» به عنوان کارشناس مجری برنامه با «رضا حبیبی» نویسنده کتاب «برنامه‌ریزی درسی»» گفتگو می‌کند‌. این کتاب را نشر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه منتشر کرده است. در بخش دوم برنامه «صادق وفایی » کارشناس مجری برنامه با «محسن دامادی» نویسنده کناب «داستان‌های شاهنامه» گفتگو می‌کند.
مجموعه داستان‌های شاهنامه با عناوین «هفت خان»، «رستم و سهراب»، «زال و رودابه»، «قیام کاوه، سرنگونی ضحاک»، «پسران فریدون»، «روزگار رنج، کین ایرج» با نگارش محسن دامادی از سوی انتشارات کتابسرای نیک با همکاری انتشارات هورخش منتشر شده است. محسن دامادی، نویسنده و فیلمنامه‌نویس مجموعه داستان هشت جلدی برگرفته از شاهنامه را در ابتدای سال جاری رونمایی کرده است. تاکنون شش جلد از این مجموعه توسط انتشارات کتابسرای نیک به چاپ رسیده است. نسخه الکترونیک مجموعه داستان‌های شاهنامه نیز پیش از این به همراه کتاب صوتی با خوانش فرهادی اتقیایی منتشر شده است.

برنامه«چاپخانه» با گویندگی لیدا وحیدی و تهیه کنندگی زهرا نصرالهی، یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.