Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 31308
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 24 آذر 1400 - 13:12 |

معرفی سبک زندگی کادر درمان در دوران دفاع مقدس در رادیو

معرفی سبک زندگی کادر درمان در دوران دفاع مقدس در رادیو

برنامه یاد یاران روز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه به معرفی سبک زندگی کادر درمان در سالهای دفاع مقدس می پردازد و از رادیو سلامت پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر تهیه کنندگی این برنامه را به عهده دارد و با محوریت مروری بر خاطرات پزشکان، پرستاران و امدادگرانی که در دوران هشت سال مقاومت جوانمردانه اهالی این سرزمین پا به پای رزمندگان اسلام حماسه آفریدند، پخش می شود.

برنامه یاد یاران ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه پخش می شود و روز پنجشنبه موضوع آشنایی با سبک زندگی کادر پزشکان در سالهای دفاع مقدس مورد بررسی قرار می گیرد. در این برنامه جعفر صادق یوسف زاده امدادگر معرفی می شود و به زندگی او پرداخت می شود.

برنامه یاد یاران با حضور همه گزارشگران مراکز استانها به خاطرات دلیرمردان و شیرزنان امدادگری می پردازد که در بیمارستانهای صحرایی در خط مقدم و در پشت جبهه ها کارشان تیمارداری و مراقبت از مجروحان دفاع مقدس بود.

یادیاران در گروه بهداشت روان رادیو سلامت با اجرای فرشته قربانی، آیتم سازی مائده حسینی و نویسندگی فاطمه بی تقصیر فدافن تولید می شود.

این برنامه با حضور گزارشگران فعالی از مراکز استانهااز جمله طاهره السادات شاهچراغ مرکز سمنان، سارا اکبری مرکز خراسان رضوی، اکرم شاکری مرکز گیلان، شیوا اسدی مرکز یزد، رها بابازاده مرکز آذریایجان، معصومه مردانه مرکز اردبیل، مژگان واعظیان شهریار، شهلا جمشیدیان چهارمحال بختیاری، بهروزی سرگزی مرکز همدان، حسین زاده مرکز فارس و … روانه آنتن شده است.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.