Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 31305
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 24 آذر 1400 - 11:31 |

معرفی یک رمان دلهره آور در «رادیو صبا»

معرفی یک رمان دلهره آور در «رادیو صبا»

برنامه «صدو یک راه برای کتاب نخواندن» داستان دلهره آور دختری در قطاررا به مخاطبان پیشنهاد می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه« صدویک راه برای كتاب نخواندن» با هدف معرفی کتاب های جذاب روزهای آخر هفته راهی آنتن صبا می شود.

«صدویک راه برای کتاب نخواندن» درهر قسمت به روش های گوناگون کتاب هایی متنوع در حوزه های روانشناسی ، داستان خوانی و تاریخی به مخاطبان معرفی می کند، دراین برنامه گاهی با گفتگو کارشناسی یک کتاب معرفی می شود و گاهی با پخش سکانس هایی از فیلمی که از روی کتاب ساخته شده آن را به شنوندگان معرفی می کنند.

روز پنجشنبه ۲۵ آذر کتاب رمان «دختری در قطار» به نوسیندگی پائولا هاوکینز معرفی می شود.

رمان دختری در قطار، رمانی دلهره‌آور به قلم نویسنده‌ی بریتانیایی، پائولا هاوکینز است که نخستین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این اثر پس از انتشار، به سرعت در صدر کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز قرار گرفت و توانست رکورد فروش کتاب مشهور هری پاتر را نیز بشکند.

کتاب، داستان زنی به نام راشل را روایت می‌کند که در وجوه مختلف زندگی خود با شکست مواجه شده است. تام، همسر سابقش، او را به خاطر زنی دیگر ترک کرده است، و او که در خود زیبایی و فریبندگی دیگر زنان را نمی‌بیند و همچنین، سخت از ناگواری‌های عاطفیِ پیشین خود رنجیده است، بی‌اختیار به الکل و رویا پناه می‌برد. راشل، در حالی که هر روز با قطاری به لندن می‌رود، متوجه زوجِ ظاهرا شاد و سرخوشی می‌شود، و همین بهانه‌ای به او می‌دهد برای خیالبافی و حسادت. در همین بین، روزنامه‌ها خبر گم شدن زنی به نام مگان را منتشر می‌کنند؛ مگان، معشوقه‌ی تام است. آیا راشل در این میان تقصیری داشته است؟ سرنوشت این زن گمشده، چه ارتباطی به ازدواج ناموفق تام و راشل دارد…؟

«صدویک راه برای كتاب نخواندن» به تهیه كنندگی مژگان فرزین ، گویندگی آرمان غفاریان وکارشناسی اشکان امجدی روز های پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۳ تقدیم به مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.