Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44173
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 28 شهریور 1402 - 12:32 |

معرفی مشهورترین کتاب های روانشناسی موفقیت در رادیو فرهنگ

معرفی مشهورترین کتاب های روانشناسی موفقیت در رادیو فرهنگ

برنامه «کتاب‌ فرهنگ» ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سه شنبه‌های روانشناسی و علوم تربیتی به معرفی پرفروش ترین و برجسته ترین کتابهای روانشناسی موفقیت و شادکامی اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در «کتاب فرهنگ» این هفته با حضور کارشناسی «علی مصباحی» و ارتباط تلفنی با دکتر «ناصر آقا بابایی» روانشناس و مدرس دانشگاه بهترین و مشهورترین کتاب های روانشناسی موفقیت و شادکامی معرفی می‌شوند. معرفی و خوانش کتاب توسط «علی جویا» در بخشی با عنوان «شابِک» انجام می‌شود. از دیگر بخش های برنامه «کتاب فرهنگ» نویسندگی است که با عنوان«قدم به قدم با قلم» به همت «یلدا احتشامی» درباره نویسندگی خلاق با رویکرد موضوعی پخش می‌شود.
کتاب روانشناسی راز شاد زیستن اثر اندرو متیوس نیز در این برنامه معرفی می‌شود.کتاب راز شاد زیستن اثر اندرو متیوس، دستورالعمل‌هایی کوچک برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی است. کتابی که می‌تواند اندوه‌بارترین زندگی‌ها را متحول کند. پذیرفتن اصول ارائه شده در این کتاب و التزام عملی به راهکارهای پیشنهادی آن، زندگی شاد و احساس آرام‌بخش خوشبختی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین فاطمه محمدیان فر بخش اطلاع رسانی رویدادها و تازه‌های نشر را برای علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی تدارک دیده است.

«کتاب فرهنگ» را از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ این هفته به تهیه کنندگی و ‌نویسندگی «معصومه سادات علوی نکو» با همراهی گویندگی «نگین خواجه نصیر» و هماهنگی «مژگان پارساحسینی » روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز ساعت ۱۸:۰۰ بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.