Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 47275
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 18 بهمن 1402 - 13:20 |

میزبانی هنرمندان جشنواره فیلم فجر در «هدهد صبا»

میزبانی هنرمندان جشنواره فیلم فجر در «هدهد صبا»

برنامه «هدهد صبا» همزمان با برگزای جشنواره فیلم فجر با گفتگو با شخصیت های فرهنگی و هنری به بررسی ابعاد مختلف این جشنواره می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبكه رادیویی همزمان با برگزاری چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در برنامه فرهنگی «هدهد صبا» از محل برگزاری این جشنواره واقع در برج میلاد تهران راهی آنتن می شود و مخاطبان را در جریان آخرین اخبار و رویداد های این جشنواره قرار می دهد.

رضا عزتی تهیه كننده برنامه گفت: «هدهد صبا» یك برنامه فرهنگی و هنری با رویكرد اطلاع رسانی است و جشنواره فیلم فجر از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری كشور است كه در آن شخصیت‌های فرهنگی و هنری حضور دارند.

این برنامه با گفتگو با مسولان، هنرمندان، خبرنگاران و ارائه گزارشی از رویداد های این جشنواره و نقد وبررسی اتفاقات جشنواره فیلم فجر از محل برگزاری این جشنواره همراه مخاطبان می شود.

عزتی افزود: در این برنامه تلاش می‌كنیم در قالب این گفتگوهای كوتاه از ابعاد مختلف به جشنواره فیلم فجر بپردازیم و این جشنواره را ازنگاه های مختلف معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

با مسئولین برگزاری صحبت می‌كنیم و از چالش‌های مختلف برگزاری جشنواره تا برنامه اختتامیه جویا می‌شویم، با هنرمندان مختلف آثار رسیده به جشنواره مثل بازیگران، آهنگسازان، تهیه كنندگان و كارگردانان گفتگو داریم و جشنواره را از نگاه آنها بررسی می‌كنیم و نظر منتقدان و كارشناسان فرهنگی و هنری را درباره این جشنواره می شنویم.

«هدهد صبا» ساعت ۱۳:۳۰ با اجرای فریبا باقری و تهیه كنندگی رضا عزتی راهی آنتن صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.