Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 47272
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 18 بهمن 1402 - 13:17 |

نگاهی به رشادت های شهید شیرودی در «باغ هنر» رادیو ایران

نگاهی به رشادت های شهید شیرودی در «باغ هنر» رادیو ایران

فیلم «آسمان غرب» به همراه «ملكه آیشون» و «نبودنت»، سه اثری هستند كه در هفتمین روز از چهل و دومین جشنواره فجر روی پرده می‌روند.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، عبدالله علایی تهیه كننده برنامه «باغ هنر» گفت: چهار شنبه ۱۸ بهمن‌ماه همزمان با هفتمین روز از برگزاری چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، سه فیلم «آسمان غرب» و «ملكه آلیشون» به همراه اثر «نبودنت» به نمایش در می‌آید.

وی ادامه داد: «آسمان غرب» با نگاهی متفاوت، رشادت، غیرت و میهن‌دوستی خلبان شهید علی‌اكبر شیرودی و دیگر همرزمانش را در در التهابات یك ماه نخست جنگ در منطقه غرب كشور به تصویر می‌كشد.

تهیه كننده «باغ هنر» ادامه داد: فیلم «ملكه آلیشون» داستان «آدور» است كه در كودكی زندگی فقیرانه‌ای را با پدربزرگش سپری كرده. پدر و مادر او به دست موجودی شیطانی به نام كایوت از بین رفته‌اند، اما به او گفته‌اند. تب جنگل باعث مرگ آن‌ها شده…. و فیلم «نبودنت» داستان زندگی مرضیه، زنی را روایت می‌كند كه چندسالی به انتظار همسر خود نشسته، ولی همسرش توان بازگشت به خانه را ندارد. در خلاصه داستان فیلم «نبودنت» همین جمله مبهم آمده است: «مرضیه چند سال به انتظار همسر خود است، ولی همسرش توان بازگشت به خانه را ندارد…».

گفتنی است «باغ هنر» در زمان برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از محل برگزاری این جشنواره به تهیه كنندگی عبدالله علایی و اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش و از تارنمای رادیو ایران نیز به صورت تصویری قابل مشاهده است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.