Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37804
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 30 آبان 1401 - 12:50 |

نقد و‌‌ بررسی فیلمنامه «جهان با من برقص» در رادیو 

نقد و‌‌ بررسی فیلمنامه «جهان با من برقص» در رادیو 

فیلمنامه ی فیلم «جهان با من برقص» در برنامه «بوطیقا» رادیو فرهنگ دوشنبه ۳۰ آبان ماه نقد و ‌بررسی می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «بوطیقا» عنوان برنامه‌ ای پژوهش محور از رادیو فرهنگ است که این هفته در نقد و بررسی فیلمنامه‌ها به تحلیل فیلمنامه فیلم سینمایی « جهان با من برقص» اختصاص دارد.

فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم و در ژانر کمدی درام می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، رامین صدیقی، پاوان افسر، شیوا بلوچی ، مهیار پوربابایی و مهراب قاسم خانی به هنرمندی پرداخته‌اند. در برنامه این هفته کوروش حسینی، منتقد سینما فیلم نامه «جهان با من برقص » را که سروش صحت و ایمان صفایی نوشته اند نقد و بررسی می‌کند.

در برنامه «بوطیقا» این هفته شنوندگان رادیو فرهنگ تیزر و بخشهایی از این فیلم را نیز می‌شنوند. این فیلم اولین اثر سینمایی سروش صحت در مقام کارگردانیست که در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی شد. داستان این فیلم از این قرار است که در آخرین تولد جهانگیر دوستانش دورهم جمع شده اند و این موقعیت باعث می‌شود تا آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.برنامه «بوطیقا» ساعت۲۱:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی «مریم قاسمی» روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.