Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 37771
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 30 آبان 1401 - 6:37 |

«چندمیگری گریه كنی» در رادیو صبا

«چندمیگری گریه كنی» در رادیو صبا

برنامه «به توان هفت» با پخش سكانس های فیلم كمدی «چندمیگری گریه كنی؟» تقدیم شنوندگان می شود.

همه‌ی ما حتما بارها این جملات را شنیده‌ایم. در لحظه زندگی كنید! از لحظه لذت ببرید! اضطراب‌ها و نگرانی‌هایتان را كنار بگذارید و طوری زندگی كنید كه انگار امروز آخرین روز زندگی‌تان است. اما حقیقت این است كه با وجود درست بودن تمام این حرف‌ها، هیچ‌وقت كسی راهكاری برای انجام دادنش به ما یاد نداده است. ما همیشه این جملات را به شكل یك سری فرمول و دستورالعمل برای زندگی می‌خوانیم. بدون اینكه بدانیم چطور می‌توانیم آن را در زندگی خودمان پیاده كنیم. شانا نیكوئست در كتاب هنر در لحظه زندگی كردن، در قالب داستانی خواندنی و جذاب به ما می‌آموزد كه چطور می‌توانیم از اضطراب‌های روزمره زندگی رها شویم و روشی ساده‌تر برای زندگی پیدا كنیم. روشی كه هرچند ساده است، اما می‌تواند زندگی ما را از این رو به آن رو كند، تحول ببخشد و شوری عمیق در آن بیافریند.

رادیو صبا روز دوشنبه ۳۰ آبان در برنامه «به توان هفت» با معرفی این كتاب به شنوندگان و پخش سكانس هایی از فیلم كمدی «چندمیگری گریه كنی؟» لحظات شادی را برای مخاطبان رقم می زند، این برنامه با موضوع «بلدی بخندی؟» راهی آنتن می شود.
این برنامه با محوریت داستان خوانی با لحن دلنشین امیر حسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود، روایت داستان ها با محوریت فرهنگ عامه و پخش دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم های سینمایی عصر خاطره انگیزی را برای مخاطبان می سازد.

فیلم «چند میگیری گریه كنی؟»، فیلمی خاطره انگیز به كارگردانی شاهد احمدلو و تهیه كنندگی حسن توكل نیا است. این فیلم در ژانر كمدی-اجتماعی در سال ۸۴ ساخته شد. و برای اولین بار در همان سال در سینماهای ایران به اكران درآمد و با استقبال بی نظیری رو به رو شد. نویسندگی این فیلم را محسن تنابنده و حسن وارسته بر عهده داشت.

«به توان هفت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۲:۳۰ به تهیه كنندگی مژگان فرزین و اجرا امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.