Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48037
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 28 اسفند 1402 - 13:23 |

«نوروزخان» ویژه برنامه شاد و طنز رادیو جوان

«نوروزخان» ویژه برنامه شاد و طنز رادیو جوان

حامد مرادیان گفت: برنامه «نوروزخان» یک برنامه رادیویی شاد و طنز است که با تمرکز بر فرهنگ و ارزش‌های نوروزی، شادی، خنده و نشاط را به خانه‌های مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حامد مرادیان تهیه کننده ویژه برنامه زنده «نوروزخان» رادیو جوان در خصوص این برنامه رادیویی بیان کرد: این برنامه شامل بخش‌های متنوعی از جمله گزارش با مردم، میزگرد، مسابقه‌های جذاب، روایت‌های شگفت‌انگیز است. با تمرکز بر ارزش‌های انسانی، اخلاق خوب، و رعایت حال دیگران، «نوروزخان» تلاش دارد تا با ارائه محتوای سرگرم‌کننده و آموزنده، به ایجاد اتصال عمیق‌تری بین اعضای خانواده و جامعه کمک کند.

وی افزود: برنامه “نوروزخان” یک برنامه رادیویی شاد و طنز است که با تمرکز بر فرهنگ و ارزش‌های نوروزی، شادی، خنده و نشاط را به خانه‌های مخاطبان به ارمغان می آورد. این برنامه با ارائه بخش‌های متنوع از جمله استندآپ کمدی، خبرهای نوروزی و محتوایی پرانرژی، تلاش دارد تا لحظاتی شاد و خنده‌دار را برای شنوندگان فراهم کند.

حامد مرادیان به هدف این برنامه رادیویی اشاره کرد و گفت: برنامه رادیویی “نوروزخان”، ارائه بخشی از شادی و نشاط همراه با معنویت و ارزش‌های ماه مبارک رمضان، دوری از فضای مجازی و ایجاد فضایی سالم و صمیمی‌برای همراهی با خانواده مخاطبان می‌باشد. با این برنامه، ما سعی داریم تا با ارائه برنامه‌های سرگرم‌کننده و طنز، لحظات شاد و پرانرژی را برای شنوندگان خلق کنیم.

وی افزود: همچنین، با تأکید بر ارزش‌های معنوی و فرهنگی ماه مبارک رمضان، سعی داریم این برنامه به یک پلتفرم معنوی و مفید تبدیل شود. هدف ما از دوری از فضای مجازی نیز این است که فضای سالم و مثبتی را برای خانواده‌ها فراهم کنیم و آن‌ها را به ارتباط نزدیک‌تر و صمیمی‌تر با یکدیگر و با ارزش‌های فرهنگی بهتری هدایت کنیم.

وی در ادامه درباره شخصیت عمو نوروز در این برنامه رادیویی عنوان کرد: در برنامه “نوروزخان” امسال، عمو نوروز به یک شخصیت جوان و امروزی تبدیل شده است. این بار، عمو نوروز به شکلی جدید و متفاوتی است که با ویژگی‌های جوانانه، مدرن و پویا، به خانه‌های مخاطبان، نوروزی شاد و پرانرژی را هدیه خواهد داد.

وی در ادامه افزود: این تغییر در شخصیت عمو نوروز، هدف دارد تا با جذابیت و جوانی بیشتر، بازیگر اصلی برنامه شود و ارتباط نزدیک‌تر و صمیمی‌تری با جوانان و افراد جوان امروزی برقرار کند. امیدواریم که این نسخه جدید و نوین از عمو نوروز، تازگی و شادابی بیشتری به برنامه “نوروزخان” بخشیده و از شنوندگان محبوبیت بیشتری کسب کند.

مرادیان تهیه کننده این ویژه برنامه در پایان خاطرنشان کرد: در برنامه رادیویی “نوروزخان” امسال، بخش‌های متنوعی از جمله استندآپ کمدی و خبرهای نوروزی نیز وجود دارد. این به جهت ایجاد لحظات سرگرم‌کننده و خنده‌دار برای مخاطبان برنامه است. همچنین، در بخش خبرهای نوروزی، اخبار و رویدادهای جدید و جالبی که به مناسبت جشن نوروز رخ داده است، به تفصیل مورد بررسی قرار می‌گیرد. این بخش به اطلاع‌رسانی از موضوعات مختلف و جذاب مرتبط با جشن نوروز می‌پردازد و اطلاعات جالب و مفیدی را به مخاطبان منتقل می‌کند.

ویژه برنامه زنده «نوروزخان» کاری از گروه ورزش و تفریحات با مدیریت مسعود رنجبر و به تهیه کنندگی حامد مرادیان، منصوره توحیدلو با اجرای صاحبه عظیمی و آرزو جعفرپور، با هماهنگی امیرحسین علی نیافرد و با آیتم سازی امیر عضد، علیرضا طهرانی و… در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز تقدیم شنوندگان رادیو جوان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.