Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44479
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 10 مهر 1402 - 6:26 |

نگاهی طنز به زندگی متاثر از فرهنگ بیگانه در «سه مینار» رادیو

نگاهی طنز به زندگی متاثر از فرهنگ بیگانه در «سه مینار» رادیو

برنامه طنز «سه مینار» با نگاهی طنز به نقد سبك زندگی متاثر از فرهنگ بیگانه می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیوصبا، «سه مینار» عنوان ویژه برنامه جدید این شبكه رادیویی است كه با نگاهی طنز به نقد سبك زندگی متاثراز فرهنگ بیگانه می پردازد.

مهدی استاد احمد تهیه كننده این برنامه گفت: با یك جستجوی ساده در زندگی روزانه افراد، حتی توجه به گفتگو دوستانه خودمان به راحتی متوجه نفوذ فرهنگ بیگانه در زندگی روزانه خود می شویم، از چشم هم چشمی در صفحات مجازی تا استفاده از كلمه های بیگانه در گفتگو شخصی.

برنامه سه مینار در قالب یك شب شعر سه نفره با حضور شخصیت هایی با فرهنگ و طرز فكر متنوع به نقد و بررسی رفتار و سبك زندگی متاثر از فرهنگ غرب می پردازد.
این برنامه در«سه مینار» با تركیبی از شعر، نثر و طنز تلاش می كند، این مسئله را به وضوح به شنوندگان نشان دهد.

طنز پرداز رادیو صبا درباره این برنامه توضیح داد، نفوذ فرهنگ بیگانه در زندگی روزانه یكدفه اتقاق نمی افتد این مسئله به تدریج و به كندی صورت می گیرد، كه گاهی به راحتی برای ما و اطرافیان ملموس نیست و طنز می تواند با استفاده از ابزار هایی مانند تكرار، برزگنمایی و بیان شیرین به سادگی این واقعیت را نشان دهد و در كنارآن راهكارهای ساده ارائه كند.

وی افزود: «سه مینار» در هر قسمت با انتخاب یك موضوع یا كلید واژه ساده به بررسی سبك زندگی می پردازد و به مخاطبان تلنگری می زند كه كجاها ناآگانه در حال دور شدن از فرهنگ اصیل و ارزش های واقعی زندگی هستیم.

«سه مینار» روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۱۵ به تهیه كنندگی مهدی استاد احمد و با بازیگری صاحبه عظیمی، مصطفی خواجه حسینی و محمد شیخی تقدیم شنوندگان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.