Thursday, 23 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳ خرداد , ۱۴۰۳ - 16 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14308
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 11 آبان 1398 - 11:44 |

نگاهی متفاوت به رویدادهای سیاسی روز در برنامه های جدید رادیو در فصل پاییز

نگاهی متفاوت به رویدادهای سیاسی روز در برنامه های جدید رادیو در فصل پاییز

برنامه‌های منتخب حوزه سیاسی  فصل پاییز معاونت صدا در رادیو اعلام شد.

برنامه‌های «آغاز یک پایان »،« گام دوم »از رادیو گفت و گو  و «انقلاب تا آزادی» از رادیوتهران به عنوان برنامه‌های منتخب  سیاسی  معاونت صدا در پاییز سالجاری معرفی شده‌اند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا،برنامه« آغاز یک پایان»با ساختار گفت و گو محور و با دعوت از کارشناسان سعی دارد به شیوه تببیینی و اقناعی، افول آمریکا را در عصر حاضر به تصویر بکشد.تحلیل رویدادهای حال حاضر در جهان ، تغییر هندسه قدرت در دنیا، تحولات فرهنگی و اقتصادی در آمریکا از مباحثی است که در این برنامه به آنها پرداخته می شود.

این برنامه در ساختار « کلامی- پیامی »پنج شنبه ها ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی  مهسا رویتوند  غیاثوند و مجری کارشناس  روح الامین سعیدی پخش می شود.

برنامه« گام دوم »به «تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی» با همکاری پژوهشکده تحقیقات راهبردی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و سازمان بسیج اساتیدمی پردازد.

این برنامه در ساختار « کلامی- پیامی» پنج شنبه ها ساعت ۱۲ با موضوع تحلیل و تفسیر به تهیه کنندگی نادر بنی صفار و مجری کارشناسی  احسان  شادمان پخش می شود.

برنامه  گفت و گومحور “از انقلاب تا آزادی” با شخصیت ها و چهره های شناخته شده و تاثیرگذار در جریانات سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی به گفتگو می نشیند.

در این مدل اجرا، کارشناس مجری، جای مردم قرار می‎گیرد تا در جهت تبیین مسائل ، از نگاه آنان پرسشگری کند.

این برنامه با ریتم و ضرب آهنگی تند، از سه بخش بیان ابعاد شخصی و شخصیتی، شغلی و اجتماعی مهمان برنامه و انعکاس روش های کاری، ابتکار عمل ها، و اقدامات وی  در شرایط بحران همچنین اظهارنظر مهمان درباره وقایع مرتبط که لزوما در زمان مدیریتی یا کاری وی رخ نداده تشکیل شده است.

این برنامه در ساختار « کلامی- پیامی »، شنبه تا چهارشنبه ساعت  ۱۷:۰۵ به تهیه کنندگی وگویندگی عبدالله عبدی پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.