Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 45421
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 22 آبان 1402 - 14:58 |

«نیمه دیگر من» از رادیو سلامت پخش می شود

«نیمه دیگر من» از رادیو سلامت پخش می شود

شبكه رادیویی سلامت در برنامه «نیمه دیگر من» ، روز سه شنبه – ۲۳ آبان ماه، به موضوع «قلبی كه تنها برای یك نفر می تپد» می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «نیمه دیگر من» از طریق گفتگو و یا طرح سوژه توسط مجردین، به واكاوی مشكل از منظر جامعه شناسی و روانشناسی می پردازد و دیدگاه های نادرست در مورد ازدواج، آداب و رسوم اشتباه را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.
این برنامه با طرح مشكل سوژه برنامه به شكل روایت شروع می شود سپس كارشناس برنامه دكتر «فاطمه آذرتاش» مشاورخانواده و مدرس دانشگاه، به تحلیل كارشناسی می پردازد.
گزارش (مصاحبه با جوانان)، با اجازه بزرگترها (گزارشی از دفترخانه ثبت ازدواج) از دیگر بخش های این برنامه رادیویی به تهیه كنندگی «سهیلا باقری» است.
در هر برنامه «نیمه دیگر من» یك مهمان ناشناس حضور دارد و از مخاطبان درخواست می شود تا نظرهای خودشان را در خصوص مشكل یا دغدغه مهمان برنامه بیان كنند.
یادآور می شود، برنامه «نیمه دیگر من» با اجرای «لیلا رحیمیانی ثابت»، چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه و تكرار آن روزهای پنجشنبه در همان ساعت، از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم مخاطبان رادیو سلامت می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.