Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 45430
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 23 آبان 1402 - 11:15 |

ولخرجی سوژه «عصر صبا» می شود

ولخرجی سوژه «عصر صبا» می شود

رادیو صبا در برنامه «عصر صبا» با مخارج زندگی شوخی می كند و ولخرجی را موضوع برنامه قرار می دهد.

به گزارش هنرصدا، خانواده‌های زیادی هستند كه از ولخرجی برخی از افراد خانواده رنج می‌برند. ممكن است شما هم درصدد كم كردن هزینه‌های جاری زندگی‌تان باشید، اما با ولخرجی فرزندتان یا حتی همسرتان مواجهید. اگر دغدغه‌ی این روزهای شما مدیریت مالی خانوادتان است و مایلید بدون هیچ تنش و ناراحتی اعضای خانواده خود را از ولخرجی منصرف كنید، روز سه شنبه شنونده برنامه عصر صبا در رادیو صبا باشید، این برنامه با شعار «یك عصر و این همه خبر» در فضایی شاد و متنوع مخاطبان را در جریان اطلاعات و اخبار روز جامعه قرار می‌دهد. این برنامه در كنار اطلاع رسانی به موضوع های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه هم می پردازد، عصر صبا در هفته جاری با مخارج زندگی شوخی می كند و هر روز با یك موضوع همراه مخاطبان می شود.

این برنامه روز سه شنبه ۲۳ آبان با موضوع ولخرجی راهی آنتن می شود و به شنوندگان تلنگری می نزند كه كجا ها در زندگی در حال ولخرجی هستند و راهكارهای ساده ای برای جلوگیری از ولخرجی در مخارج خانواده ارادئه می دهد.

«عصر صبا» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ به سردبیری كیاوش كمالی فر، با اجرای لاله جلال آبادی و به تهیه‌كنندگی محمدحسین خسروجردی تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.