Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 45315
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 17 آبان 1402 - 0:10 |

پادكست «بزن بریم» از رادیو سلامت پخش می شود

پادكست «بزن بریم» از رادیو سلامت پخش می شود

«بزن بریم» عنوان پادكستی است كه روزهای جمعه هر هفته، در برنامه «كوچه سلامت» شبكه رادیویی سلامت پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این پادكست به تهیه كنندگی «فرناز بیات» به حوزه گردشگری و معرفی به اماكن مهم تاریخی تفریحی در كشورمون ایران می پردازد و در عین حال كه فضای شاد و پر انرژی دارد سعی شده كه به بخش‌های كارشناسی هم توجه شود و گفته های معتبر كارشناسانی كه در رابطه با آن‌مكان اطهار نطر كرده اند.
روند آن به صورتی است كه از ابتدا تا انتها به جنبه های مهم اهمیت آن منطقه از لحاظ تاریخی پرداخته‌ می شود و دلیل نامگذاری آن محل و همچنین گزارشی از تجربه های اشخاصی كه به آنجا رفته اند آورده می شود و بحث های كارشناسی آورده میشور كه بطور دقیق تر به بررسی تخصصی و ذكر برخی موارد از لحاظ علمی می پردازند.
در بسیاری از موارد از موسیقی های محلی هم استفاده شده و در صورتی كه بخش‌های طنز كوتاهی در مورد آن مكان تاریخی هم در آیتم گهگاهی آورده می شود.
هدف از این پادكست معرفی و ترغیب سفر به اماكن تاریخی تفریحی كشورمون ایران هست و در برنامه ای كه پرشنونده است و صبح روز جمعه پخش میشود تا در كنار جمع پر انرژی برنامه كوچه سلامت در این روز تعطیل انگیزه ای باشد برای ابنكه چه مكانهایی می شود سفر كرد.
امید داریم كه با پخش این گونه بخش ها در رادیو درحوزه ترغیب و تشویق اهالی علاقه رسانه در حوزه فرهنگ و هنر و گردشگری قدمی برداشته باشیم.
پادكست «بزن بریم» در «شنوتو» و «كست باكس» و پیام رسان بله به نشانی https://ble.ir/bezanberim قابل شنیدن است.
گفتنی است، صدای جمهوری اسلامی ایران به‌ منظور شناسایی، آموزش و معرفی برترین پادكست‌های فارسی كشور و نیز ایجاد رقابت پویا و سازنده میان پادكسترهای فارسی و همچنین كشف و رشد استعدادهای این حوزه، «اولین رویداد ملی پادكست فارسی» را برگزار می‌كند.
لازم به ذكر است، مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه سال جاری است؛ و آیین پایانی اولین رویداد ملی پادكست فارسی بهمن ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار خواهد شد و طی آن برگزیدگان، جوایز نفیس و لوح تقدیر دریافت خواهند كرد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.