Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 45306
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 16 آبان 1402 - 18:40 |
به مدیریت دوبله مهسا عرفانی

«دزد فرار کرد» با گویندگی ۳۳ نفر دوبله شد

«دزد فرار کرد» با گویندگی ۳۳ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «دزد فرار کرد» با گویندگی ۳۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی محصول هند در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی مهسا عرفانی است. بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، شهریار ربانی، پرویز ربیعی، علی اصغر نیک رضایی، شیرین روستایی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، علیرضا شایگان، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، نرگس فولادوند، شروین قطعه ای، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال، حسین نورعلی و مهسا عرفانی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره فردی به نام آنکیت است که در کار الماس است و با یک مهماندار هواپیما به نام نیها دوست می شود تا توسط او مقداری الماس بدزدد. اما به نیها خیانت می‌کند و نیها پس از فهمیدن این موضوع او را دور زده و با طرح یک نقشه حساب شده یک هواپیماربایی ترتیب داده و در حین انجام عملیات هواپیماربایی به آنکیت کلک زده و الماس‌ها را می‌دزدد.

طرح داستانی جذاب و پر از پیچش و هیجان و تعلیق مداوم این فیلم خوش ساخت را به همان چیزی تبدیل کرده است که یک فیلم مهیج باشد: فیلمی که مخاطب را میخکوب می کند و به راحتی تا پایان با خود می برد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.