Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 31130
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 17 آذر 1400 - 13:06 |

پخش زنده نخستین کنگره ملی شعر سردار سربداران از رادیو فرهنگ

پخش زنده نخستین کنگره ملی شعر سردار سربداران از رادیو فرهنگ

نخستین کنگره سردار سربداران ویژه بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پنج شنبه ۱۸ آذر در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

نخستین کنگره شعر سردار سربداران توسط بنیاد مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با هدف گردآوری برترین اشعار در قالب‌های متنوع به منظور ثبت حماسه شهادت سردار دل‌ها برگزار شده است.
این رویداد ادبی در دو بخش کلاسیک و نو در تمامی قالب‌های شعری اعم از غزل، مثنوی، دوبیتی، قطعه، رباعی، سپید و نیمایی فراخوان ارسال اثر داده بود که بعد از پایان زمان فراخوان و با دریافت ۳۰۰ اثر، داوری آثار شروع شد که در هر بخش، گروهی از شاعران صاحب‌نام کشور، ارزیابی آثار را برعهده گرفتند.
مرتضی امیری اسفندقه دبیر علمی،مصطفی محدثی خراسانی و سعید یوسف‌نیا، از شاعران کشور، سرداوران و مسئولان کمیته‌های شعر کلاسیک و شعر نو این کنگره شعری هستند.
داوری آثار بخش کلاسیک را نیز حسین اسرافیلی، هادی سعیدی کیاسری و ناصر فیض برعهده دارند، داوران بخش شعر نو نیز مصطفی علی‌پور، مهدی سیار و حمیدرضا شکارسری هستند.
ویژه برنامه “سردار سربداران” به تهیه کنندگی مریم مردانی و گویندگی مهدی محمدیان روز پنج شنبه ساعت ۱۸ روی موج Fm ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.