Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 31127
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 17 آذر 1400 - 13:01 |

«می ترسم» سالار عقیلی اولین با از رادیو صبا پخش شد

«می ترسم» سالار عقیلی اولین با از رادیو صبا پخش شد

سالار عقیلی با معرفی آلبوم جدید شهر خاموشی در رادیو صبا قطعه «می ترسم» را اولین بار از این شبکه رادیویی تقدیم شنوندگان کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه موسیقی محور «صباهنگ » هر روز در بخش های مختلف به پخش ترانه های درخواستی مخاطبان ، معرفی موسیقی و هنرمندان این عرصه می پردازد و در بخش مهمان ویژه میزبان یکی از هنرمندان این حوزه می شود.

روز سه شنبه ۱۶ آذرسالار عقیلی خواننده نام آشنا ی کشورمان با معرفی آخرین آلبوم موسیقی خود به نام خاموشی به تفاوت این آلبوم با سایر آثار خود اشاره کرد و گفت: آلبوم «شهر خاموشی » با آهنگ سازی ابوالفضل و ایوب صادقی نژاد و بهتاش زرین در هفت قطعه تقدیم مردم می شود. این آلبوم از این نظر از سایر آثار متفاوت است که در آن از اشعار کلاسیک کمتر استفاده شده است و از اشعار ترانه سرایان معاصر مثل مهدیه عرب و محمدرضا یار بهره برده ایم. که اطمینان دارم مورد پسند مردم قرار می گیرد.

سالار عقیلی درباره کاربا یک گروه ثابت موسیقی گفت: دوست دارم به گروه های مختلفی کار کنم چون به نظرم کاربا گروه های مختلف باعث می شود شما با سلیقه ها و تفکر های مختلفی آشنا می شوید و می توانید از آن د رتولید کار های متنوعی استفاده کنید که این خود منجر به تولید کار جدید می شود و از تکراری شدن آثار جلوگیری می کند.

سالار عقیلی دراین گفتگو توصیه ای به جوانانی که علاقه مند به حوزه موسیقی هستند کرد و گفت: چیزی که من با تجریه بیش از ۳۰ سال کار در موسیقی یافتم این است که همیشه باید به دنبال آموختن باشیم و تمرین و تکرار در یک کلام «کار نیکو کردن از پر کردن است»

در پایان سالار عقیلی با معرفی و پخش قطعه «می ترسم» از آلبوم شهر خاموشی ، برای اولین بار در رادیو صبا از این قطعه رونمایی کرد.

برنامه صباهنگ هر روز ساعت ۱۸ به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و اجرای فریبا باقری همراه مخاطبان می شود.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به بخش گفتم گفت سایت رادیو صبا شنونده این گفتگو باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.