Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 23283
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 28 آذر 1399 - 18:34 |

پخش سریال طنز با حال و هوای «شب یلدا» از رادیو

پخش سریال طنز با حال و هوای «شب یلدا» از رادیو

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «ساختمان شماره ۹۹» را با حال و هوای شب یلدا برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش و سلامت آماده  کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، مریم تاجیک نویسنده این مجموعه رادیویی گفت : «ساختمان شماره ۹۹» یک سریال طنز به مناسبت شب یلدا و توامان معضلات آپارتمان نشینی است که در هفت قسمت نوشته شده است .

وی افزود: داستان نمایش درباره قصه ی مردی است که در طمع به دست آوردن کل آپارتمان به دروغ ایرادی روی ساختمان می گذارد تا در حال و هوای شب یلدا و درحالیکه همه تدارک مراسم این شب را می بینند واحدهای این ساختمان را خریداری کنند.

این نویسنده در پایان تأکید کرد که  موضوع  داستان اورژینال بوده و توسط وی طراحی شده است.

«ساختمان شماره ۹۹» به نویسندگی مریم تاجیک، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی امیر زنده دلان، روایت شمسی صادقی ، صدابرداری علی حاجی نورزوی، افکتوری فاطمه حسن پور و با هنرمندی ایوب آقاخانی، مهرداد مهماندوست، اجمد گنجی، راضیه مومیوند، بهناز بستان دوست، مونا صفی، مینا شجاع،معصومه عزیز محمدی، شیرین سپه راد، عباس توفیقی و سعیده فرضی، از روز شنبه بیست و نهم آذر ماه ، ساعت ۶:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه به روی آنتن رادیو سلامت می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.