Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 23280
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 27 آذر 1399 - 12:49 |

پویش «کتابخانه ایران» تمدید شد

پویش «کتابخانه ایران»  تمدید شد

به دلیل استقبال  مخاطبان و باتوجه به درخواست شهرستان های مختلف برای معرفی  کتابخانه های شهر و دیارخود در پویش «کتابخانه ایران» این پویش تا هفتم دی ماه، سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی تمدید شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، این پویش از روز شنبه ۲۴ آبان، روز کتابخوانی آغاز و تا هفتم دی ماه روز نهضت سواد آموزی تمدید شد.

این پویش هر روز به معرفی یکی از مهم ترین کتابخانه های کشور که آثار خود را به شکل بر خط در اختیار مردم می گذارد می پردازد.

پویش «کتابخانه ایران» برای معرفی کتابخانه های استانهای مختلف از ظرفیت «ایرانیاران» همان گزارشگران افتخاری رادیو ایران بهره می گیرد.

این گزارشگران از شهرها و روستاهای مختلف کشور،گزارش های متنوعی را از کتابخانه های فعال استان و شهرستان خود آماده و برای برنامه «کافه هنر» ارسال می کنند.

پویش «کتابخانه ایران» با توجه به روزهای دشوار کرونا اولویت را به کتابخانه هایی می دهد که در فضای مجازی و دیجیتال توانسته اند کتابهای خود را در اختیار مخاطبان قرار دهند تا فرصتهای پیش آمده را غنا بخشند.

کافه هنر از ایرانیاران دعوت می کند تا با معرفی کتابخانه های شهر و روستای خود ،کتابخانه ای به وسعت ایران را در رادیو ایران رقم بزنند.

کافه هنر به تهیه کنندگی زهره سربازی و سیده زهرا صالحی و اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.