Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 35784
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 مرداد 1401 - 19:32 |

پوشش کامل مسابقات زنان کشورهای اسلامی از «کانال رادیویی ورزش بانوان»

پوشش کامل مسابقات زنان کشورهای اسلامی از «کانال رادیویی ورزش بانوان»

مریم رستمی سرپرست کانال رادیویی ورزش بانوان از پخش کامل مسابقات ورزشی زنان در پنجمین دوره از از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از این کانال تخصصی خبر داد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مریم رستمی سرپرست کانال رادیویی ورزش بانوان در گفتگویی در خصوص پخش مسابقات پنجمین دوره از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: سعی ما بر این است که تمامی مسابقات بانوان ورزشکار کشورمان را با توجه به جدول زمانبندی و حضور نیروهای متخصص پوشش دهیم. همانگونه که مسابقات جهانی هندبال دختران در رده نوجوانان را پوشش دادیم قطعا در رده بزرگسالان هم این کار را به صورت کامل و در کنار سایر رشته‌ها همچون والیبال و بسکتبال سه نفره از طریق این کانال و بخش‌هایی هم از شبکه رادیویی ورزش پوشش خواهیم داد.

وی افزود: برخی از رشته‌ها مانند دوچرخه‌سواری و دو و میدانی کار خود را کمی زودتر آغاز کردند و مسابقات آن با روزهای عزاداری امام حسین علیه السلام مصادف شد. با توجه به ماهیت این رشته‌ها که زمان بر و طولانی هستند و احترامی‌که برای این روزها قائل هستیم، این مسابقات را در جدول پخش کانال ورزش بانوان قرار ندادیم. از روزهای آتی مسابقات بانوان، هم از طریق این کانال و هم از موج اف ام رادیو ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد.

رستمی‌با اشاره به پخش نخستین بار مسابقات ورزش بانوان به صورت کامل از این کانال تصریح کرد: این پنجمین دوره از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی است. هیچ زمانی به صورت مستقیم رقابت‌های بانوان پخش نشده و همیشه در حد اعلام نتایج بوده است. در برخی از رشته‌های رزمی‌که گزارشگران ما چه در المپیک یا در مسابقات بین‌المللی اعزام شدند، این رقابت‌ها را پخش کرده بودیم. اما اینکه یک گزارشگر خانم به صورت کامل و تخصصی رشته‌های ورزش بانوان را گزارش کند، برای نخستین بار است که در کانال صدای ورزش بانوان رخ می‌دهد.

سرپرست کانال رادیویی ورزش بانوان از حضور گزارشگران متخصص در این کانال خبر داد و گفت: برای گزارشگران تخصصی همانطور که در مسابقات هندبال شاهد آن بودید، از محیا شهسواری از خبرنگاران رشته هندبال و معصومه کیانی از گزارشگران رادیو ورزش در این رشته استفاده کردیم. این دو بانو توانستند به صورت کاملا حرفه‌ای گزارشات را انجام دهند که خوشبختانه مورد استقبال کارشناسان و متخصصان، اهالی رسانه و مردم قرار گرفت. حتی بزرگان زیادی از حوزه گزارشگری تماس گرفته و گزارش این دو نفر را مورد تمجید قرار دادند.

مریم رستمی در خاتمه ضمن ابراز امیدواری از روند رو به رشد کانال ورزش بانوان یادآور شد: امیدوارم که حمایت مردم و مسئولین در روند کار ما موثر باشد. چرا که در حال سپری کردن روزهای اولیه کار هستیم. اما قطعا پشتیبانی مسئولین، نواب رئیس فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان و اهالی رسانه می‎تواند ما را در هر چه بهتر شدن این کانال یاری نماید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.