Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 22388
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 21 آبان 1399 - 15:40 |

پیام تسلیت معاون صدا در پی درگذشت محمدحسین نورشاهی

پیام تسلیت معاون صدا در پی درگذشت محمدحسین نورشاهی

معاون صدا در پی درگذشت محمدحسین نورشاهی پیام تسلیت زیر را نوشت:

کل من علیها فان ویبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام

بازگشت همه به سوی اوست

با نهایت تاسف و تاثر با خبر شدم استاد محمدحسين نورشاهي، گوينده پيشكسوت و ولایت مدار رادیو و انسان پر تلاش سالهای حماسه از میان ما پر کشید و داغی دیگر بر دل خانواده صدای رسانه‌ملی نشست.

سرهنگ محمد حسین نورشاهی، اولین همافری بود که با طنین صدای رسایش در نوزده بهمن ماه به امام خویش لبیک گفت و نه فقط در طی هشت سال دفاع‌مقدس که تا امروز در خط ولایت ماند و در تمام این دوران با ادب و اخلاقی مثال‌زدنی سعی در انتقال مفاهيم عقيدتي، عاطفي و حماسی نمود؛ و چه در برنامه‌هایی مثل برنامه رادیویی ارتش و چه در برنامه های اجتماعی، خانوادگی و معارفی با لحن صمیمی و تاثیرگذار خود در راستای انتقال مفاهیم عالی دینی، معنوی و اخلاقی، مهمان خانه های مردم بود.

خاطرۀ مطالبه گری مرحوم نورشاهی عزیز با رعایت اخلاق و ادب حرفه ای در گفتگو با مسئولین هیچ وقت فراموش نمی شود و طنین دلنشین صدا و یاد و خاطرۀ آن عزیز سفر کرده برای همیشه در لوح دل مردم قدرشناس ایران خواهد ماند.

اینجانب از طرف خود به خانواد‌ه محترم آن فقید سعید و سپس به جامعه‌ی جلیل‌القدر رسانه‌ملی به ویژه همکارانم در رادیو، تسلیت می‌گویم و از درگاه ربّ‌العالمین برای آن استاد گرامی، طلب رستگاری و برای بازماندگان، تمنّای صبر و شکیبایی دارم.

علی بخشی‌زاده
معاون صدای رسانه‌ملی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.