Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 30295
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 12 آبان 1400 - 15:32 |

پیشکسوت رادیو میهمان «پرنیان صدا» می شود

پیشکسوت رادیو میهمان «پرنیان صدا» می شود

مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه ۱۴ آبان با بخش های مختلف تقدیم مخاطبان شبکه پنج سیما می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پرنیان صدا» این جمعه میزبان «عذرا وکیلی» تهیه کننده، کارگردان، مجری و هنرپیشه پیشکسوت برنامه‌ های خردسالان و کودکان می‌شود تا با او درباره چهل سال فعالیت هنری اش در رادیو صحبت کند.
در این قسمت طنزهای نمایشی با ایفای نقش هنرمندانی همچون رضا عبدی، مونیکا جهانبان، محمدرضا اسماعیلی، داوود باجقلی، مینو جبارزاده، نازنین مهیمنی، پرویز ربیعی و مهین دیهیم به تصویر کشیده خواهد شد.
«لطیفه‌ های سال‌ های دور» با اجرای حمید قنبری، غلامحسین بهمنیار، احمد قدکچیان، حسین امیرفضلی، مهین بزرگی و عباس مصدق در این قسمت از برنامه پخش می‌شود.

برنامه قدیمی «آدینه» و نمایش «آشپزی برنامه‌سازی» با هنرمندی داریوش کاردان و ژاله صادقیان هم از دیگر بخش های این برنامه به شمار می آیند.
در این قسمت از مجموعه «پرنیان صدا» از گزارشگر و پیشکسوت ورزشی رادیو «مرحوم عطاءالله بهمنش» یادی خواهیم کرد. همچنین ترانه طنز «بروکراسی یا کاغذ بازی در ادارات» با صدا و تصویر «منوچهر آذری» نیز برای پخش در نظر گرفته شده است.
«آلبرت کوچویی» نویسنده، گوینده، مترجم و روزنامه‌نگار زبردست نیز درخصوص «مارکونی» مخترع رادیو، قطعه‌ای را اجرا کرده که آن برای مخاطبان پخش می‌شود.
ترانه ریتمیک «سلام بچه تهران» با صدا و اجرای علیرضا جاویدنیا از دیگر بخش‌های این قسمت از برنامه است و مسابقه «صدای ماندگار» نیز طبق روال گذشته برگزار و برندگان مسابقه چهارم نیز معرفی می‌شوند و به سه نفر از برندگان به قید قرعه مبلغ ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.
مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» به تهیه کنندگی سعید توکل هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌ رود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.