Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 18615
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1399 - 8:44 |

پیشگیری از افسردگی احتمالی کودکان در دوران قرنطینه در «خشت اول»

پیشگیری از افسردگی احتمالی کودکان در دوران قرنطینه در «خشت اول»

برنامه رادیویی«خشت اول» جمعه ۲۶ اردیبهشت، با موضوع روش‌های پیشگیری از افسردگی احتمالی کودکان در دوران قرنطینه خانگی از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «خشت اول» ۲۶ اردیبهشت، سعید عزیزی، روانشناس کودک و آموزش خلاقیت به موضوع روش‌های پیشگیری از افسردگی احتمالی کودکان در دوران قرنطینه خانگی می‌پردازد و به سوال والدین در این خصوص پاسخ می‌دهد. این برنامه با توجه به اینکه ویروس کرونا با آسیب بر روح ، ذهن و جسم، به صورت بسیار تهدیدآمیزی امنیت روانی خانواده را نیز به خطر انداخته و ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری برجای بگذارد و گاهی با افسردگی با درجه پایین ، بی‌حوصلگی و پرخاش و اضطراب‌های کوتاه همراه می‌شود، در چند برنامه متوالی به بررسی راهکارهای پیشگیرانه از افسردگی برای کودکان و نوجوانان و راه‌های مقابله با آن می‌پردازد. همچنین شنوندگان در این برنامه با شیوه‌های نوین تربیت فرزند مبتنی بر فرهنگ ایرانی-اسلامی‌ آشنا می‌شوند و تکنیک‌های تاثیرگذار تربیتی را می‌آموزند.

برنامه «خشت اول» در گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به نویسندگی و تهیه کنندگی مریم یوسفی پور و اجرای فاطمه امجدیان هر جمعه ساعت ۱۴:۳۰روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.