Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 47115
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 09 بهمن 1402 - 12:15 |

چالش های انتخاباتی در «غیر علنی» رادیو صبا

چالش های انتخاباتی در «غیر علنی» رادیو صبا

رادیو صبا در ویژه برنامه «غیر علنی» در قالب نمایش طنز چالش های انتخاباتی را مطرح می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو، «غیر علنی» عنوان یكی از ویژه برنامه‌های انتخاباتی این شبكه رادیویی است كه در فضایی شاد و طنز به موضوع انتخابات می پردازد.

كیاوش كمالی فر نویسنده و سردبیر این برنامه گفت: این برنامه در قالب طنز ماجرای انتخابات را در رادیو صبا به نمایش می گذارد، در این نمایش قرار است یك نفر از شخصیت های طنز به عنوان رییس اتحادیه طنزپردازان رادیو صبا انتخاب و معرفی شود.
در این برنامه شخصیت های شاخص طنز رادیو صبا همگی دور هم جمع شدن تا برای انتخاب شدن به عنوان رییس اتحادیه طنازان «رادیو صبا» با هم رقابت كنند كه در این فرایند باماجراها و چالش های مختلفی رو به رو می شوند.
كمالی فر افزود: در این برنامه تلاش كردیم به شیرینی و طنازانه درگیری هایی كه نامزدهای انتخاباتی با آن مواجه می شوند را نشان دهیم و طنازانه آن ها را نقد كنیم.
وی درباره نام این برنامه گفت: از آنجایی كه مهم‌ترین تصمیم ها در جلسه های «غیر علنی» گرفته می شود، ما نام این برنامه را غیر علنی گذاشتیم ولی باید بگویم كه ما در این برنامه هیچ چیز غیر علنی نداریم و همه چیز علنی است. «غیر علنی» دورهمی طنازترین شخصیت های رادیو است كه برای انتخابات با نهایت طنازی روی آنتن می روند.
«غیر علنی» از شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۸ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه‌كنندگی مهدی مجنونی كسمائی، سر دبیری كیاوش كمالی فر، اجرای لاله جلال آبادی و بازیگری ارسلان جولایی، امیر قربانی، امیر بیشه، آرمان غفاریان و مریم خادم پور تقدیم مخاطبان می شود.

نویسندگی این برنامه بر عهده كیاوش كمالی فر، حمید پارسا و مصطفی كلاته است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.