Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 11511
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 09 تیر 1398 - 10:22 |

«کارت پرواز» در رادیو فرهنگ معرفی می شود

«کارت پرواز» در رادیو فرهنگ معرفی می شود

برنامه جادوی صحنه با دعوت از مهدی رحمانی کارگردان؛  تهیه کننده و فیلمنامه نویس “کارت پرواز” ضمن معرفی این فیلم آن را به نقد می گذارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ جادوی صحنه امروز یکشنبه  ۹تیرماه با دعوت از  مهدی رحمانی به عنوان فیلمنامه نویس و تهیه کننده و کارگردان ” و طیبه آرتا به عنوان منتقد  فیلم سینمایی”کارت پرواز را  بررسی می کند.

«کارت پرواز» داستان ندا، دختر جوانی است که برای رفع مشکل مالی‌اش تصمیم به ترانزیت مواد مخدر از راه بلعیدن آن می‌گیرد.این فیلم محصول مهدی رحمانی و بهمن کامیار در مقام تهیه‌کننده است.

مهدی رحمانی کارگردان فیلم سینمایی «کارت پرواز» ضمن  معرفی این فیلم ، درباره حمایت از سینمای مستقل گفت: به نظر من سینمای مستقل نیاز به حمایت ندارد چون کسانی که علاقه‌مند به فیلم‌های مستقل هستند، این آثار را پیدا می‌کنند و می‌بینند، همانطور که ما فیلم‌های مستقل دوردست دنیا را می‌بینیم.

وی ادامه داد: سینمای مستقل در حال حاضر نیاز به یک همبستگی دارد که در مقابل چرخه بزرگ سینمای بدنه که با سرعت در حال پیشروی است، و چون یک بهمن بر سر ما آوار می شود مقاومت کند و تنها راهی که برای ادامه حیات سینمای مستقل وجود دارد، شکل‌گیری این همبستگی است تا ما هم بتوانیم قدرت بگیریم، حرفمان را بزنیم، کارمان را انجام دهیم و حضور داشته باشیم.

.”جادوی صحنه” در گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی پرویز جمالی ، اجرای کارشناسی علی جعفری و گویندگی راضیه کردگاهد ، هر یکشنبه ساعت ۱۵:۴۵ تا۱۶:۳۰ از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگا هرتز  پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.