Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 31300
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 24 آذر 1400 - 11:25 |

کاهش تولید زباله سوژه طنز «چه خبر» رادیو صبا شد

کاهش تولید زباله سوژه طنز «چه خبر» رادیو صبا شد

برنامه طنز «چه خبر» در رایو صبا، با مرور اخبار و رویداد ها با نگاهی طنز به بیان معضلات اجتماعی و فرهنگی روز جامعه می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه طنز «چه خبر» که با مرور اخبار و رویداد ها با نگاهی طنز به بیان معضلات اجتماعی و فرهنگی روز جامعه می پردازد روز پنج شنبه ۲۵ آذر به سراغ یک موضوع شهروندی می رود.

توجه به محيط زيست و حفظ سلامتي انسان و كليه موجودات كره زمين يكي از اصول اساسي در بقاي زندگي و استفاده از مواهب خدادادي است كه به وفور در اختيار ما قرار دارد. كنترل آلودگي‌هاي محيط ازجمله مواد زايد جامد، بخش مهمي از اين وظيفه را تشكيل مي‌دهد كه با توجه به اصول و موازين بهداشتي اقتصادي جايگاه ويژه اي را در علوم و فنون جديد به خود اختصاص داده است

افزایش روز افزون تولید زباله در شهرهای کشور مسأله ای است که بیش تر شهرداری ها با آن سر و کار دارند و مقدار قابل توجهی از بودجه آن ها صرف جمع آوری، حمل و نقل و دفع زباله می شود، علاوه بر این مشکلات زیست محیطی فراوانی را در پی خواهد داشت

برنامه چه خبر روز پنجشنبه در بخش های مختلف درباره موضوع « لزوم کاهش تولید زباله توسط شهروندان» با نگاهی طنز شعر می خواند و تحلیل کارشناسی می کند.

این برنامه به تهیه کنندگی مهدی استاد احمد و اجرای سجاد شهرابی روز پنجشنبه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو صبا پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.