Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 46373
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 05 دی 1402 - 13:27 |

«گلبانگ» رادیو هواخواهان بسیاری دارد

«گلبانگ» رادیو هواخواهان بسیاری دارد

«گلبانگ» یکی از برنامه‌های پر مخاطب این شبکه رادیویی است که در گروه فرهنگ و تمدن این شبکه تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «گلبانگ»  بیش از بیست و چهار سال پیشینه دارد و به دلیل دو موضوع ویژه، دلخواه و محبوب مخاطبان شده است.

نخست به خاطر گویندگی یکی از ستاره‌های رادیو، «مریم نشیبا» که هواخواه بی شماری دارد و دیگر به دلیل پخش موسیقی‌های مورد درخواست و علاقه شنوندگان، این برنامه رادیویی از اول فروردین ۱۳۷۸ تا کنون به روی آنتن می رود.

ندا حاجی اسماعیلی تهیه کننده این برنامه رادیویی بیان کرد: تلاش ما در «گلبانگ» پخش هر چه بیشتر ترانه‌های در خواستی مخاطبان است تا لحظات خاطره انگیزی را برای همراهان رادیو ایران رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا علاقه مندان می توانند نقطه نظرات و ترانه‌های در خواستی خود را از طریق شماره پیامک فضای مجازی رادیو ایران  ۰۹۹۰۴۰۵۵۵۹۰ پیگیری کنند و  همچنین شماره تلفن ۲۲۱۶۸۰۱۳ و شماره پیامک رادیو ایران ۳۰۰۰۰۹۰۰ راه‌های ارتباطی با مخاطبان در زمان پخش برنامه می‌باشد.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: به همت فضای مجازی رادیو ایران ترانه‌های منتخب هر روز در تارنما و صفحات مجازی  این شبکه  نیز بارگذاری می‌شود.

حاجی اسماعیلی از قطعات «خوشحالم» بهنام بانی «دریا و باران» ماهور افشار و «دختر من دنیای من» علیرضا بیرانوندکه در این هفته پخش می‌شود نام برد.

شایان ذکر است «گلبانگ» با اجرای مریم نشیبا گوینده پیشکسوت رادیو ایران و به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و صدا برداری شیما اهدایی وند از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۵:۰۰ از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.