Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 13189
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 23 شهریور 1398 - 14:19 |

روایت زندگی سیدحسن حسینی، با صدای بهروز رضوی

روایت زندگی سیدحسن حسینی، با صدای بهروز رضوی

برنامه «کتاب شب» رادیو تهران از امشب (۲۳ تا ۲۸ شهریور)، در شش قسمت ۲۰ دقیقه ای، ماجراهایی از زندگی دکتر سیدحسن حسینی شاعر نامدار انقلاب را با صدای بهروز رضوی روایت می کند.

به گفته سردبیر برنامه، این ماجراها به کوشش نویسنده کتاب شب از منابع گوناگون گردآوری، تدوین و تنظیم رادیویی شده و روی هم، زندگینامه ای را تشکیل داده که می توان با شنیدن آن، به روحیات، حساسیت ها، علاقه ها و علت های وجود غم در زندگی او پی برد، که البته چنین غمهایی، درونمایه آثار بسیاری از هنرمندان و شعرا بوده است.

سردبیر کتاب شب که خود از همکاران این شاعر در رادیو بوده، تاکید می کند ماجراهایی که از زندگی سیدحسن حسینی در کتاب شب روایت می شود، بسیار شنیدنی و در رادیو کاملا بکر است و برای اولین بار شنیده می شود.

همچنین شنوندگان کتاب شب، بطور اختصاصی، شعرهایی کمتر شنیده شده از این شاعر را در لابلای ماجراهای زندگی او با صدای گرم بهروز رضوی می شنوند که چهره متفاوتی از شعرهایش را نشان می دهد.

برنامه کتاب شب به سردبیری محمدباقر رضایی، تهیه کنندگی رضا قربانی و صدابرداری محسن فراهانی در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید می شود.
ساعت پخش برنامه «کتاب شب» هر شب (به جز جمعه‌ها) ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.
ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه @Tehraan۳۶۰پیدا و همراهی کنید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.