Saturday, 25 May , 2024
امروز : شنبه, ۵ خرداد , ۱۴۰۳ - 18 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 47658
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 12 اسفند 1402 - 14:39 |
به مدیریت دوبله بهروز علی محمدی

«آناک ریما» با گویندگی ۲۳ نفر دوبله شد

«آناک ریما» با گویندگی ۲۳ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «آناک ریما» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه درام، خانوادگی و ورزشی محصول مالزی در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهروز علی محمدی و صدابردار آن سعید عابدی است. شیلا آژیر، فاطمه اکبری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، امیر حکیمی، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، بهمن هاشمی، نیما نکویی فرد، مونا همایی پور و بهروز علی محمدی صداپیشه های این فیلم سینمایی بوده اند.

این فیلم درباره یک مربی دلسوز و آگاه است که سعی می‌کند تمام نوجوانان تیم فوتبال تحت نظرش را با الگوی صحیح در کنار هم جمع و مشکلات آن‌ها را پدرانه حل کند تا یک خانواده را تشکیل دهند و در پایان نیز تیم با این همدلی و دلسوزی موفق به برنده شدن در فصل ۲۰۲۲ کشور مالزی می‌شود.

فیلم هم یک داستان ورزشی جذاب دارد و هم درس های زیادی برای مخاطب نوجوان در آن نهفته است به ویژه تأکیدی که در آن بر تلاش و پشتکار برای رسیدن به اهداف و خواسته ها می شود یا نقش مهمی که روحیه ی گروهی و همکاری و اتحاد در زندگی دارد.

شبکه‌ی امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.