Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48009
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 اسفند 1402 - 12:10 |

رادیو صبا از مجریان نوجوان «زنگ انشا» تقدیر كرد

رادیو صبا از مجریان نوجوان «زنگ انشا» تقدیر كرد

حمیدرضا افتخاری در جلسه ای از مجریان نوجوان برنامه زنگ انشا تقدیر کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «زنگ انشا» عنوان یكی از برنامه های آموزشی این شبكه رادیویی است كه با هدف پرورش مهارت نویسندگی با همكاری آموزش و پروش تقدیم مخاطبان رادیو می شود.

این برنامه در فاز اول با توجه به فاجعه انسانی در غزه و شهادت تعداد زیادی از كودكان در این حملات، با موضوع غزه و كودكان غزه تقدیم شنوندگان شد.
این برنامه در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع ایران انشا های دانش آموزان را پخش می كند، دراین مرحله از دانش آموزان خواسته شده درباره «ایران» از نگاه خودشان هر آنچه دوست دارند را بنویسند و بخوانند.

با توجه به استقبال مخاطبان و دانش آموزان از برنامه «زنگ انشا» و نقش مجریان نوجوان در این برنامه در مراسمی ساده و صمیمی حمیدرضا افتخاری مدیر شبكه رادیویی صبا ازمجریان نوجوانان این برنامه نازنین زهرا مقدم و محمد قلی زاده تقدیر شد.

افتخاری مدیر شبكه درباره این برنامه بیان كرد، زنگ انشا برنامه ای است كه در راستای سند تحول سازمان صدا و سیما قدم برمی دارد ، كه یكی از محورهای سند تحول راه اندازی برنامه‌های تولید مردمی است، در این برنامه مجریان نوجوان مردمی هستند ، محتوا انشا های ارسالی مردمی است كه به همت برنامه سازان توانمند راهی آنتن می شود.
وی افزود: امید واریم این برنامه با همكاری آموزش و پروش ادامه دارباشد و در فاز بعدی دانش آموزان روایتی با موضوع «تابستان خود را چگونه گذرانده اید؟» برای برنامه ارسال نمایند.
«زنگ انشا» هر روز ساعت ۱۴:۴۵ به تهیه كنندگی محبوبه برزگر و با اجرای نازنین زهرا مقدم و محمد قلی زاده تقدیم شنوندگان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.